Craven Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 SKulle starte en film her på PCen og får beskjed om at et par .DLL (med nange bokstaver foran) ikke var å finne på en modul. Og filmen lot seg ikke starte (noe den kunne i går). Har prøvd den på de filmprogrammene jeg har (RealPlayer og MEdia Player). Noe som vet hva jeg skal gjøre? Har kjørt all feilsøking jeg har - men nytter ikke. Hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grøtten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Last ned VLC mediaplayer. Den "tar" alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Craven Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Last ned VLC mediaplayer. Den "tar" alt. Takk, det gjorde biffen! Men er jo veldig fornøyd med Real Player - så hva gjør jeg for å få den til å fungere igjen? Peil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.