cecily Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har lyst til å laste ned betaversjonen av MSN gratis, men det står at internettavgifter kan komme i tillegg. Hva er den avgiften? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sikkert internettabonnementet ditt. Amerikanske produsenter må forsikre seg mot alt. Plutselig kommer en gal amerikaner og saksøker: "Det sto at det var gratis å laste ned og bruke MSN Messenger 7.0. Derfor lastet jeg ned, og pratet med alle vennene mine. Og tror du ikke jeg fikk regning på internettbruken min i posten? Død over Microsoft!!!" Slik blir Microsoft's produkter dyre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Sikkert internettabonnementet ditt. Amerikanske produsenter må forsikre seg mot alt. Plutselig kommer en gal amerikaner og saksøker: "Det sto at det var gratis å laste ned og bruke MSN Messenger 7.0. Derfor lastet jeg ned, og pratet med alle vennene mine. Og tror du ikke jeg fikk regning på internettbruken min i posten? Død over Microsoft!!!" Slik blir Microsoft's produkter dyre *humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.