Gå til innhold

Påske-egg

Gjest Iznowgood_the one and only

Anbefalte innlegg

Har dere dekorert påske-egg i år?

Her i huset har vi brukt permanent-tusj og dekorert en anselig mengde egg mere eller mindre fantasifullt..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen nymalte...

Men har en bolle stående i spisestua, med egg malt av meg og moren min de siste 30 årene... Koselige minner å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaReodor

Bevare meg vel NEI. Påskeegg er patetisk. Dekorere egg. NEI NEI NEI: er da mann. Hva tenker du på. Kunne like gjerne male nesa mi, like idiotisk. NEI:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rutangis netu

Nei, har blitt slutt på det etter at barna ble voksne, Men har tatt vare på egg de har malt oppimellom barndommen,og de tar jeg fortsatt fram til påske. Pluss de peneste av påskekyllingene de lagde. Resten er kasta. Så er det bare å vente på barnebarna. Da er det nok i gang med å blåse ut av egg og male dem igjen. Skal bli koselig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevare meg vel NEI. Påskeegg er patetisk. Dekorere egg. NEI NEI NEI: er da mann. Hva tenker du på. Kunne like gjerne male nesa mi, like idiotisk. NEI:

Mal nesa di, du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznowgood_the

Nei, har blitt slutt på det etter at barna ble voksne, Men har tatt vare på egg de har malt oppimellom barndommen,og de tar jeg fortsatt fram til påske. Pluss de peneste av påskekyllingene de lagde. Resten er kasta. Så er det bare å vente på barnebarna. Da er det nok i gang med å blåse ut av egg og male dem igjen. Skal bli koselig det!

Ja, det er jo minner og kos med gamle påske-egg som er poenget for meg også. Artig å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Tja, påskenese måtte da vært litt artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless

Jeg har ikke sønnen hjemme, er alene, så jeg har spist egg-på-egg-på-egg-på-egg!! Middag mandag: karbonade med 2 speilegg. Tirsdag: karbonade med 2 speilegg. onsdag: karbonade med 2 speilegg. Torsdag: karbonade med 2 speilegg....

Hvem sa at jeg ikke var flink å variere :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...