Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Skal lage rundstykker til i morgen, men jeg liker de best heeeeelt ferske... Har ikke tid til hele oppskriften i morgen, med heving og alt! Derfor: Går det an å sette deigen nå og la den heve til i morgen??? Eller blir den for lenge hevet da? Skal den i tilfelle stå i kjøleskap eller på benk?? Håper noen har peiling, for dewt har ikke jeg!!! 0 Siter
Gjest bakibaki Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Sett den på et kaldt sted så tar heveprosessen lenger tid. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hvordan baker man hjelp? Er det godt? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. 0 Siter
Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. Kan jeg sette den i kjøleskapet til i morgen da?? Eller blir det ikke bra med sa lang heving?? 0 Siter
Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. Bytte ut gjør med bakepulver??? I rundstykker! Blir de ikke veldig søte da a?? 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Ser du får tips om å bruke bakepulver. Resultatet blir mye bedre med gjær. Lag deigen som vanlig, men med kald væske og la den stå i kjøleskapet til i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.