Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal lage rundstykker til i morgen, men jeg liker de best heeeeelt ferske... Har ikke tid til hele oppskriften i morgen, med heving og alt! Derfor: Går det an å sette deigen nå og la den heve til i morgen??? Eller blir den for lenge hevet da? Skal den i tilfelle stå i kjøleskap eller på benk?? Håper noen har peiling, for dewt har ikke jeg!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bakibaki Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Sett den på et kaldt sted så tar heveprosessen lenger tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvordan baker man hjelp? Er det godt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. Kan jeg sette den i kjøleskapet til i morgen da?? Eller blir det ikke bra med sa lang heving?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den sorte dame Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Lag deigen i morgen tidlig, bytt ut gjær med bakepulver så kan du bake ut og steke uten heving. Bytte ut gjør med bakepulver??? I rundstykker! Blir de ikke veldig søte da a?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ser du får tips om å bruke bakepulver. Resultatet blir mye bedre med gjær. Lag deigen som vanlig, men med kald væske og la den stå i kjøleskapet til i morgen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.