Gjest LaReodor Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 I kveld skal jeg ut på sjekkern. Men det er en ting: Jeg er meget tiltrekkende og opplever ofte en stim av kvinner rundt meg. Dermed får jeg dårlig overblikk i lokalet, og kan vanskelig blinke ut de søteste snellene. Disse damene følger også etter meg når jeg går for å introdusere meg for andre damer, ikke akkurat et heldig førsteinntrykk. Hvordan sørge for at en høy, mørk mann som meg selv får stå alene til han har blinket seg ut sin prinsesse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 La vær å ta på deo, samt spy litt på skjorta - det holder snellene på avstand. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jepp, jeg følger deg, min kjære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du får skjule deg i halvmørket, da. Og speide utover lokalet til øynene treffer den snella du velger ut. Så kan du tre fram og bane deg vei gjennom hordene. Du har store planer, skjønner jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bare slapp av og vær deg selv. Jeg er rimelig sikker på at de stikker så fort du åpner munnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loll3 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Klin fullt av snus på tenna og ha voldsomme rykninger i overkroppen, av og til en skikkelig sleng med foten, ala ånkli spastisk. Garrantert å få stå aleine, det blir nok et tomrom omkring deg vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har du dradd nå altså? Du får oppdatere oss imorgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest superprinsessan Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det krever litt mer enn at du er kjekk da, høy mørk og tomm skale, duger ikke langt. Med din selvskryt så ser jeg for meg hvilken type du er. "hvor er spybøtta" Kanskje du hører til kammeratflokken til Dennis B. på Big Brother, æsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor gå for bare en prinsesse? En mann av ditt kaliber burde aldri gå for noe mindre enn et harem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trissie Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bare vis fram det du ikke har noe særlig av, så forblir du så alene som du sannsynligvis er. Noen annen grunn til å skrive slik, finnes ikke. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grumpy Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei, mann...piiip piiip realitetssjekk!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 At du som kritiserer andre sin beskrivelse av seg selv, får deg til å si noe slikt...??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et forslag Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 tre en pose over hodet og klipp hull til øynene, så ser ingen jenter hvor kjekk du er, men kanskje det kan bli problem å sjekke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare vis fram det du ikke har noe særlig av, så forblir du så alene som du sannsynligvis er. Noen annen grunn til å skrive slik, finnes ikke. :-) Jeg oppfattet innlegget som humoristisk jeg da! Tror ikke det var helt alvorlig ment... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare slapp av og vær deg selv. Jeg er rimelig sikker på at de stikker så fort du åpner munnen. Hehe, som jeg skulle sagt det sjøl ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ta deg ei skikkelig hard treningsøkt. Ikke dusj etterpå. Deretter: Drikk kald-karsk, søl ut mesteparten på klærne dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maire Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du får gjøre det beste utav stimen av kvinner som følger etter deg da? Kan de stables? I så fall har du jo straks et utmerket utkikkspunkt i høyden. Med den sjarmen du har, lar de seg sikkert velvillig bestige. Om noen skulle ramle utav stabelen og følge etter deg til den utkårede, så får du presentere deg som støttekontakten til vedkommende. Det er alltid en bonus hos kvinner om du kan fremvise sosialt engasjement og at du bryr seg om andre enn seg selv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jekk litt ned på selvsikkerheten... De følger sikkert bare etter deg fordi de har veddet om hvem som kan få den styggeste... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.