Gå til innhold

Ut på sjekker`n

Gjest LaReodor

Anbefalte innlegg

Gjest LaReodor

I kveld skal jeg ut på sjekkern. Men det er en ting: Jeg er meget tiltrekkende og opplever ofte en stim av kvinner rundt meg. Dermed får jeg dårlig overblikk i lokalet, og kan vanskelig blinke ut de søteste snellene. Disse damene følger også etter meg når jeg går for å introdusere meg for andre damer, ikke akkurat et heldig førsteinntrykk.

Hvordan sørge for at en høy, mørk mann som meg selv får stå alene til han har blinket seg ut sin prinsesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får skjule deg i halvmørket, da. Og speide utover lokalet til øynene treffer den snella du velger ut.

Så kan du tre fram og bane deg vei gjennom hordene.

Du har store planer, skjønner jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loll3

Klin fullt av snus på tenna og ha voldsomme rykninger i overkroppen, av og til en skikkelig sleng med foten, ala ånkli spastisk. Garrantert å få stå aleine, det blir nok et tomrom omkring deg vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest superprinsessan

Det krever litt mer enn at du er kjekk da, høy mørk og tomm skale, duger ikke langt. Med din selvskryt så ser jeg for meg hvilken type du er. "hvor er spybøtta"

Kanskje du hører til kammeratflokken til Dennis B. på Big Brother, æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvorfor gå for bare en prinsesse? En mann av ditt kaliber burde aldri gå for noe mindre enn et harem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vis fram det du ikke har noe særlig av, så forblir du så alene som du sannsynligvis er.

Noen annen grunn til å skrive slik, finnes ikke.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et forslag

tre en pose over hodet og klipp hull til øynene, så ser ingen jenter hvor kjekk du er, men kanskje det kan bli problem å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rutangis netu

Bare vis fram det du ikke har noe særlig av, så forblir du så alene som du sannsynligvis er.

Noen annen grunn til å skrive slik, finnes ikke.

:-)

Jeg oppfattet innlegget som humoristisk jeg da! Tror ikke det var helt alvorlig ment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Bare slapp av og vær deg selv. Jeg er rimelig sikker på at de stikker så fort du åpner munnen.

Hehe, som jeg skulle sagt det sjøl ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg ei skikkelig hard treningsøkt. Ikke dusj etterpå.

Deretter: Drikk kald-karsk, søl ut mesteparten på klærne dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre det beste utav stimen av kvinner som følger etter deg da? Kan de stables? I så fall har du jo straks et utmerket utkikkspunkt i høyden. Med den sjarmen du har, lar de seg sikkert velvillig bestige. Om noen skulle ramle utav stabelen og følge etter deg til den utkårede, så får du presentere deg som støttekontakten til vedkommende. Det er alltid en bonus hos kvinner om du kan fremvise sosialt engasjement og at du bryr seg om andre enn seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jekk litt ned på selvsikkerheten... De følger sikkert bare etter deg fordi de har veddet om hvem som kan få den styggeste... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...