Gjest spider voman Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Har vært kvalm og uvel i 3 dager no.Ingen ting hjelper.Er svimmel og vondt i magen også.Kikke på alt påske gotteriet i skapet men klare ikke noe.Hva kan det være? Virus?.Er ikke gravid. 0 Siter
Line Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 En variant av omgangssyken? Jeg gikk og hadde veldig vondt i magen/diaré og var kvalm i fem-seks dager for et par uker siden. Hører det er mange som har akkurat samme greia for tida. 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 En variant av omgangssyken? Jeg gikk og hadde veldig vondt i magen/diaré og var kvalm i fem-seks dager for et par uker siden. Hører det er mange som har akkurat samme greia for tida. Det er 4 dagen med denne dritten no.Håper det går over så jeg kan finne på noe med sønnen min.Har kasta opp 3 ganger allerede i dag. 0 Siter
Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det er 4 dagen med denne dritten no.Håper det går over så jeg kan finne på noe med sønnen min.Har kasta opp 3 ganger allerede i dag. Usj... god bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.