Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 ... "I love you" med majones på rødvinspølsa... -er ikke dèt et fiiint påskeminne? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nå ble jeg litt sjalu her jeg sitter..... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg personlig hadde nok blitt småpissed dersom noen klinte majones på pølsa mi. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Jeg personlig hadde nok blitt småpissed dersom noen klinte majones på pølsa mi. Nå snakket jeg heller ikke om den pølsa man pisser med... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nå snakket jeg heller ikke om den pølsa man pisser med... Nei, jeg vet du snakker om en rødvinspølse. Trodde ikke du kalte fyrens junior for rødvinspølse. Det ville vært i overkant. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nei, jeg vet du snakker om en rødvinspølse. Trodde ikke du kalte fyrens junior for rødvinspølse. Det ville vært i overkant. Du har så rett... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Du har så rett... Det var forresten ikke meningen å være frekk. Jeg syntes det var søtt. Selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt til å innrømme det. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Det var forresten ikke meningen å være frekk. Jeg syntes det var søtt. Selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt til å innrømme det. Du... det ante meg ;-) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Nei, jeg vet du snakker om en rødvinspølse. Trodde ikke du kalte fyrens junior for rødvinspølse. Det ville vært i overkant. Hvor har det forresten blitt av Odalen.net? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Hvor har det forresten blitt av Odalen.net? www.odalen.net er oppe og går! 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 www.odalen.net er oppe og går! Mrklig. Siden var vekk som en sviske for litt siden.... 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det var forresten ikke meningen å være frekk. Jeg syntes det var søtt. Selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt til å innrømme det. "tenkt til"? - det heter da ikke det, vennen? 0 Siter
favn Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg vetta f.... verken rødvinspølse eller majones er godt, så det hadde nok bydd meg imot! :-) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hadde han skrevet på norsk i stedet for det fjortisaktige "I love you" skulle jeg nesten, men bare nesten, tilgitt ham majonesen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 "tenkt til"? - det heter da ikke det, vennen? Jeg vet faktisk ikke. Er ikke både "tenkt til å gjøre det" og "tenkt å gjøre det" det samme? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg vet faktisk ikke. Er ikke både "tenkt til å gjøre det" og "tenkt å gjøre det" det samme? "tenkt til" er vel muntlig og kanskje østlandsk dialekt (mer Akershus vest enn odalsk... ;-)) I alle fall tror jeg det ikke er korrekt skriftlig norsk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 "tenkt til" er vel muntlig og kanskje østlandsk dialekt (mer Akershus vest enn odalsk... ;-)) I alle fall tror jeg det ikke er korrekt skriftlig norsk. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg har alltid sagt "tenkt til", og det har ikke engang slått meg at det ikke er korrekt norsk. Vel, da lærte jeg noe nytt i dag også. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jo. Min tegnet et hjerte i duggen på speilet på badet og gjemte et påskeegg i baggen min da jeg dro på påskeferie uten ham. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg vet faktisk ikke. Er ikke både "tenkt til å gjøre det" og "tenkt å gjøre det" det samme? tenkt til - er en vederstyggelig feil! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 tenkt til - er en vederstyggelig feil! Du, jeg er fra Akershus. Her snakker vi sånn. Har alltid sagt "tenkt til". Men hvis jeg begynner å tenke, og det gjør jeg ikke alltid, ser jeg at det er feil. Så framover har jeg tenkt til å skrive det riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.