flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du, jeg er fra Akershus. Her snakker vi sånn. Har alltid sagt "tenkt til". Men hvis jeg begynner å tenke, og det gjør jeg ikke alltid, ser jeg at det er feil. Så framover har jeg tenkt til å skrive det riktig. journalistene i Moss Dagblad skriver "tenkt til" - og det sier litt om nivået... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 journalistene i Moss Dagblad skriver "tenkt til" - og det sier litt om nivået... Nei, det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror det sier noe om hvor i Norge de bor. For her er det - helt sant - normalt å si "tenkt til". Jeg hadde ikke engang tenkt på det før du skrev det i kveld. Jeg har alltid skrevet det og alltid snakket sånn. Så takk for at du skrev det. Jeg har en del sånne innarbeida greier som jeg faktisk ikke selv ser at der dårlig norsk. Greit å luke dem ut. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror det sier noe om hvor i Norge de bor. For her er det - helt sant - normalt å si "tenkt til". Jeg hadde ikke engang tenkt på det før du skrev det i kveld. Jeg har alltid skrevet det og alltid snakket sånn. Så takk for at du skrev det. Jeg har en del sånne innarbeida greier som jeg faktisk ikke selv ser at der dårlig norsk. Greit å luke dem ut. Ja, du er min egen lille bonsaikitten - vil at du skal bli perfekt, liten og låst - MUHAHAHAA! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ja, du er min egen lille bonsaikitten - vil at du skal bli perfekt, liten og låst - MUHAHAHAA! Men jeg liker faktisk at folk sier fra, for jeg vet at jeg har en den innarbeida urutinerte takter. Som den der. Hadde du bedt meg rette en setning med "tenkt til" så hadde jeg ikke sett feilen. Hadde ikke tenkt over det før noen konfronterte meg med den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.