Gå til innhold

Alene hjemme...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var vel en tråd her forleden om en fyr som hadde forsøkt å forgripe seg på en liten jente, men som ble stoppet før han rakk å penetrere noe. Han ble dømt og fikk 120 dager.

Det står ikke i samsvar med noe.

Stemmer det.

Vet ikke om det var i samme tråd at det stod om en som hadde misbrukt en liten gutt så grovt, at tarmen hans var ødelagt.

Da faren til gutten møtte på misbrukeren slo han ham rett ned. Å faren fikk da lengre straff enn overgriperen!!

Hvor sykt er ikke det?!?

Uff.. Hadde noen gjort noe med mine barn skulle jeg personlig pint de til døde!!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stemmer det.

Vet ikke om det var i samme tråd at det stod om en som hadde misbrukt en liten gutt så grovt, at tarmen hans var ødelagt.

Da faren til gutten møtte på misbrukeren slo han ham rett ned. Å faren fikk da lengre straff enn overgriperen!!

Hvor sykt er ikke det?!?

Uff.. Hadde noen gjort noe med mine barn skulle jeg personlig pint de til døde!!

Det er helt sykt. Hadde jeg vært far til denne gutten skal jeg love deg at jeg hadde gjort mye, mye, mye mer enn å gi overgriperen en på tryne.

Det er helt forbanna sikkert.

Gjest Shira12
Skrevet

Det der er ingenting. I følge lokalavisa var det en periode i Bærum for et par-tre-fire år siden, hvor ungdom ramponerte hus så jævlig at de nærmest ble fjernet fra jordens overflate.

Jeg skjønner ikke hva som kan være så morsomt med det, vi hadde det kjempemoro vi når vi festet, uten og ramponere og ødelegge for andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som kan være så morsomt med det, vi hadde det kjempemoro vi når vi festet, uten og ramponere og ødelegge for andre.

Aner ikke. Folk er gærne. Et samfull i forfall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke. Folk er gærne. Et samfunn i forfall.

Gjest Shira12
Skrevet

Aner ikke. Folk er gærne. Et samfull i forfall.

Har du en oppskrift for og få samfunnet bedre? ;-)

Har en sønn jeg vil skal bli en stram fin ungdom om ca 10 år.

Bør jeg flytte til Odalen med en gang eller?

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du en oppskrift for og få samfunnet bedre? ;-)

Har en sønn jeg vil skal bli en stram fin ungdom om ca 10 år.

Bør jeg flytte til Odalen med en gang eller?

Tja, du vurde i hvert fall ta han med på sommerens festivitas. Den ting er bankers! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Tja, du vurde i hvert fall ta han med på sommerens festivitas. Den ting er bankers! :)

Kanskje jeg skal ta meg en tur.

Er du min personlige guide?? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje jeg skal ta meg en tur.

Er du min personlige guide?? ;-)

Øff kårs! Jeg er han fulle fyren som står med en kasse øl foran meg, en Ringnes i den ene hånda og en gjedde i den andre. Mens jeg synger nå skal vi skilles Johannes.

Gjest Shira12
Skrevet

Øff kårs! Jeg er han fulle fyren som står med en kasse øl foran meg, en Ringnes i den ene hånda og en gjedde i den andre. Mens jeg synger nå skal vi skilles Johannes.

OK, da vet jeg hvem jeg skal se etter ;-)

Skrevet

...plutselig så streiker msn her, for bare "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:"

Beklager....:-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

...plutselig så streiker msn her, for bare "Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere:"

Beklager....:-(

Ah, og jeg som bare trodde du var overlegen. :)

Skrevet

Ah, og jeg som bare trodde du var overlegen. :)

...men hva tror du det kan være da...., ser jo det du skriver til meg, men ikke pokker om jeg får svart....! :-(

Har den siste 7.0 Beta versjonen, og har ikke fått melding om å laste ned noe annet...

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

...men hva tror du det kan være da...., ser jo det du skriver til meg, men ikke pokker om jeg får svart....! :-(

Har den siste 7.0 Beta versjonen, og har ikke fått melding om å laste ned noe annet...

Logg ut og så på igjen. Det pleier å funke.

Kanskje det er noe gæærnt med min? Du er den første jeg snakker med etter at jeg lastet ned den nye betaversjonen.

Skal forsøke å logge av selv.

Skrevet

Logg ut og så på igjen. Det pleier å funke.

Kanskje det er noe gæærnt med min? Du er den første jeg snakker med etter at jeg lastet ned den nye betaversjonen.

Skal forsøke å logge av selv.

Nei, jeg prøver å prate til noen andre som er på, men får alle svarene mine bare i retur.

Har prøvd å logge av/på - hjelper ikke.Prøver å ta en omstart på hele maskinene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg prøver å prate til noen andre som er på, men får alle svarene mine bare i retur.

Har prøvd å logge av/på - hjelper ikke.Prøver å ta en omstart på hele maskinene.

Hmmm, rart.

Ja, omstart bør funke. Eventuelt får du kvitte deg med hele dritten og installere den på nytt! :)

Skrevet

Pøh, du er overlegen

Skrevet

Pøh, du er overlegen

...okay, litt overlegen kanskje - men det er fordi jeg fortjener det!

...eller no sånt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...