Gjest den ekte noor Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Sånn i disse lidende påsketider, hvis du skulle hatt et siste måltid før du ble tatt av dage, hva ville det vært? jeg ville hatt "battered sousage, chips and gravy" iallefall:) (hvis det er skrevet rett) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 24. mars 2005 Skrevet 24. mars 2005 Akkurat no måtte det vært taco, men trur det ville skiftet etter dagsform 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Akkurat no måtte det vært taco, men trur det ville skiftet etter dagsform Mmm, hadde vært godt med taco nå iallefall;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg ville gjort det enkelt og bedt den som voktet meg hente dagens femretters fra Palace Grill. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Tror det ville vært en currygryte med gode grønnsaker oppi, ris til og rahiti. Og Coca Cola. 0 Siter
Gjest Sulten Pie Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Kebab i pita fra 1001 natt. Cheeseburger fra Sesam. Eller Kjøtt i Løksaus fra kantina til Orkdal sanitetsforening sykehus. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Iallefall noe med cola til! Vet sannelig ikke jeg, men pizza, taco, lasagne eller noe sånt måtte det nok blitt. Og sjokolade og potetgull til dessert. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Forrett vil jeg ha med et lite glass hvitvin til. Forretten kan være noe lett med spekeskinke og avokadostrimler og noe annet godt tilbehør. Hovedretten skal være pepperbiff med en god sterk brun saus og hasselbakte poteter. Broccoli og tomat inntil. Med ei flaske rødvin. Jeg ville spise saaaaaaaakte. Og hvis det er mitt siste måltid gjør det ikke noe om jeg blir dritings. Til dessert ville jeg ha en nydelig iskomposisjon med varme bjørnebær og noe grove kjeksgreier. Et glass portavin inntil dette. Måltiden avsluttes med en kopp kaffe og et glass aprikoslikør. Og enda en avrunding med en diger og glovarm irish coffea med nøttekjeks inntil... 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Forrett vil jeg ha med et lite glass hvitvin til. Forretten kan være noe lett med spekeskinke og avokadostrimler og noe annet godt tilbehør. Hovedretten skal være pepperbiff med en god sterk brun saus og hasselbakte poteter. Broccoli og tomat inntil. Med ei flaske rødvin. Jeg ville spise saaaaaaaakte. Og hvis det er mitt siste måltid gjør det ikke noe om jeg blir dritings. Til dessert ville jeg ha en nydelig iskomposisjon med varme bjørnebær og noe grove kjeksgreier. Et glass portavin inntil dette. Måltiden avsluttes med en kopp kaffe og et glass aprikoslikør. Og enda en avrunding med en diger og glovarm irish coffea med nøttekjeks inntil... Jeg glemte konfekt dere! MÅ jo ha konfekt til desserten. Sjokolade og marsipan så mye jeg lyster. Og påfyll av kaffe. Og et par irish til kanskje... 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg glemte konfekt dere! MÅ jo ha konfekt til desserten. Sjokolade og marsipan så mye jeg lyster. Og påfyll av kaffe. Og et par irish til kanskje... Glemte en ting til! Mitt siste måltid må jo ha en åpningsseanse. Vil rett og slett ha et sprudlende glass champagne tror jeg. I skikkelig Wenche Foss-ånd! Med noen få jordbær inntil! 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Glemte en ting til! Mitt siste måltid må jo ha en åpningsseanse. Vil rett og slett ha et sprudlende glass champagne tror jeg. I skikkelig Wenche Foss-ånd! Med noen få jordbær inntil! Jeg blir gjerne med på det måltidet altså ) 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg blir gjerne med på det måltidet altså ) Ok! Da drikker vi like godt irish til whiskeyflaska er tom! Eller til vi ligger og sover under bordet. ingen morgendag å tenke på allikevel... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ok! Da drikker vi like godt irish til whiskeyflaska er tom! Eller til vi ligger og sover under bordet. ingen morgendag å tenke på allikevel... Vi drikker til vi ligger under bordet. Du ser jo at jeg allerede har startet ) 0 Siter
Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Kebab i pita fra 1001 natt. Cheeseburger fra Sesam. Eller Kjøtt i Løksaus fra kantina til Orkdal sanitetsforening sykehus. Hmm... trønder? Sesam har utrooolig god vegetarburger! Husker jeg spiste en sist jeg var på byen, men kom ikke på det før jeg så jeg hadde sølt litt dressing på jakka mi Den er bare nydelig! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Da ville jeg gått for full sjuretter med avansert vinmeny fra favorittrestauranten min. Kaffe og brun rom etterpå. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Forrett vil jeg ha med et lite glass hvitvin til. Forretten kan være noe lett med spekeskinke og avokadostrimler og noe annet godt tilbehør. Hovedretten skal være pepperbiff med en god sterk brun saus og hasselbakte poteter. Broccoli og tomat inntil. Med ei flaske rødvin. Jeg ville spise saaaaaaaakte. Og hvis det er mitt siste måltid gjør det ikke noe om jeg blir dritings. Til dessert ville jeg ha en nydelig iskomposisjon med varme bjørnebær og noe grove kjeksgreier. Et glass portavin inntil dette. Måltiden avsluttes med en kopp kaffe og et glass aprikoslikør. Og enda en avrunding med en diger og glovarm irish coffea med nøttekjeks inntil... Jeg skriver under på det måltidet! Hørtes veldig bra ut. Men jeg ville bytte ut de siste likørene med et par-tre Baileys isteden. Og så blir jeg med på å drikke oss under bordet tilslutt før døden innhenter oss. 0 Siter
Velouria Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Forrett: Bruchetta med tomat og basikum og med melonsalsa, hvit italiener til. Hovedretten er jeg litt i tvil om, men noe deilig og italiensk skulle det iallefall være, og selvsagt med en nydelig rød italiener. Desserten er denfinitivt Tiramisu og espresso. Til sist en gigantisk Jack Daniels og en fet cubansk sigar. 0 Siter
Kvinna Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Pølse i lompe, med iiiiskald melk til! Eller pasta med meierismør (siden jeg skal dø allikevel) og salt. (Evt litt paramesan eller revet gouda). 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Finnebiff i fløtesaus med fløtegratinerte poteter til. + masse broccoli med ost på. Rødvin til. Multekrem til dessert. Siste måltid, herlig, trenger ikke tenke på hverken vekten eller kolesterolet. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Jeg skriver under på det måltidet! Hørtes veldig bra ut. Men jeg ville bytte ut de siste likørene med et par-tre Baileys isteden. Og så blir jeg med på å drikke oss under bordet tilslutt før døden innhenter oss. Ok, da! Vet forresten ikke hvor jeg fikk det aprikoslikør fra, har aldri hatt ei slik flaske, bare smakt det en gang. hehe... Men jeg mener å huske det var godt. Men Baileys er jo bankers iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.