Gjest mooi Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 En ting til.. jeg brenner bildene mine albumvis på CD-rom, slik at når jeg skal se på dem er de sortert etter kategorier. Men når bildene skal vises på TVen via DVD-spilleren så kommer alle bildene etter hverandre, 6 og 6.. Ganske plagsomt når det er over 500 bilder der. Kan jeg gjøre noe med dette slik at jeg kan velge bilder etter album her også? 0 Siter
Gjest mooi Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bildene kommer opp 6 og 6, og også helt hulter til bulter! Selv om de er nummerert før brenning! Arrrrgh!! Det skal vel ikke være sånn??! 0 Siter
Gjest divdit Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bildene kommer opp 6 og 6, og også helt hulter til bulter! Selv om de er nummerert før brenning! Arrrrgh!! Det skal vel ikke være sånn??! Du får bruke et egnet program for presentasjon av bilde cd'er da. Det finnes haugevis av dem på nett. 0 Siter
Gjest mooi Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Du får bruke et egnet program for presentasjon av bilde cd'er da. Det finnes haugevis av dem på nett. Du skjønner sikkert at jeg ikke har peiling, så svaret ditt sier meg ikke et kvidder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.