Gjest god påske Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Om man er syk på en helligdag; skal man da skrive helligdagstillegg på timelista og få dette? Eller får man kun vanlig lønn? Diskusjon på jobb.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god påske til deg også:-) Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg er nesten 100% sikker på at en får helligdagstillegg. En har jo rett på helligdagstillegg når en er i permisjon og turnussen din gjør at du skulle ha gått på helligdager. SÅ da kan du jo føre opp helligdagstillegget da, så jeg regner med at det er like regler når en er syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg får bare vanlig lønn. Tror jeg. Ja, det tror jeg ganske sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god påske Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg får bare vanlig lønn. Tror jeg. Ja, det tror jeg ganske sikkert. Om man jobber i helsesektoren får man helligdagstillegg. Jeg vet ikke hvordan det er i andre bransjer. Men du burde kanskje sjekke for sikkerhets skyld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Om man jobber i helsesektoren får man helligdagstillegg. Jeg vet ikke hvordan det er i andre bransjer. Men du burde kanskje sjekke for sikkerhets skyld? Jeg får sjekke neste gang jeg blir sjuk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god påske Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg får sjekke neste gang jeg blir sjuk. Men om du jobber i påsken nå må du finne ut om du får tillegget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Men om du jobber i påsken nå må du finne ut om du får tillegget. Jo, det får jeg naturligvis. Jeg har jobbet i påsken og får 100 %. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det kommer an på om du er fast ansatt eller ekstravakt, om vakten du ble syk på er en ekstravakt / oppstaffing eller en vakt iturnus. Om du er ekstravakt avhenger det også av om hvor lang tid i forveien du fikk vakta og om du har jobbet på akkurat det stedet ila de siste 4 ukene. Så det avhenger av flere faktorer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gladiol Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du har rett på helligdagstillegg selv om du blir syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.