Gå til innhold

Jobb i Lillehammer?

Gjest Anbefaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Anbefaling?

Jeg skal til Lillehammer 2-3 uker i mai/juni. Jeg skulle gjerne hatt meg en jobb når jeg er der, men hvor kan jeg søke? Barnehager? Sykehjem? Vet noen noen navn jeg kan henvende meg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eksstudent

Vet ikke om det er så lett å få jobb hvis du bare skal være der noen uker. Norstat, kanskje? Det er telefonintervju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anbefaling?

Vet ikke om det er så lett å få jobb hvis du bare skal være der noen uker. Norstat, kanskje? Det er telefonintervju.

Nei, det er nok ikke så enkelt, men jeg må prøve, så det jeg søker etter nå er navn på barnehager og sykehjem. Har du noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke så enkelt, men jeg må prøve, så det jeg søker etter nå er navn på barnehager og sykehjem. Har du noen?

Noen kommuner har en egen vikar-ordning som koordinerer behovet for vikarer i de ulike kommunale jobbene. Vet ikke om Lillehammer har det, men sjekk ut.

Se om du finner noe på http://www.lillehammer.kommune.no/ (det var ikke verre enn å prøve å skrive www.lillehammer.kommune.no i adressefeltet...)

og www.gulesider.no - der finner du vel sykehus og barnehager, om du ikke finner det på kommunens egne sider.

Eller hva med vikarbyråer som finnes i flere byer, kanskje Manpower fx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Jeg vet om Lillehammer sykehjem. De har hatt ganske stort behov for sommervikarer før hvertfall, men hvis du ikke har masse erfaring fra sykehjem fra før, så tviler jeg på at de ansetter noen for så kort tid...

Lillehammer kommune har ei vikarliste for barnehagene i kommunen. Du kan jo be om å bli satt opp på den og håpe at de ringer deg. Men da må du nok basere deg på å bli oppringt ganske tidlig om morgenen og kanskje blir det ikke så mye jobb heller...

Vet ikke om jeg var tilsærlig hjelp for deg, men du får ha lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...