Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria er mitt navn i dag..

Jeg har nettopp skrevet min historie her.. som du ser, har jeg også "bare" blitt voldtatt..

Så du er ikke alene om d.

Uansett om vi ikke er utsatt for incest eller noe annet som har pågått over tid, så tror jeg de som er utsatt for d, forstår oss bedre enn andre uansett.. Og noen ting kan være de samme nå, uansett hvordan overgrepet var..

Jeg kjenner meg igjen i mye som folk skriver, uansett hva de har opplevd..

Og de kan nok gi deg mye støtte og råd, for de forstår helt sikkert oss bedre enn andre igjen..

Ble litt rotete dette..men håper du skjønner hva jeg vil fram til..

D jeg vil si, er at du ikke er alene iallefall...:)

Er du født i 84? Jeg er født i 83..

si ifra hvis du trenger ei å prate med da.. Jeg er her jeg..

Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178754-er-det-bare-meg/#findComment-1199671
Del på andre sider

Forresten, til dere som måtte lese dette innlegget.. Jeg føler meg ikke ALENE sånn sett når jeg er her inne! Setter virkelig pris på alle jeg har kommet i kontakt med, uansett veldig fint for meg å høre andres erfaringer og opplevelser. Jeg føler meg veldig velkommen her! Så jeg beklager hvis noen oppfattet det på noen annen måte..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178754-er-det-bare-meg/#findComment-1200072
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...