Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest molon
Skrevet

Mulig vi skal flytte dit. Åssen er det å bo der da? For ungene feks.

Fortsetter under...

Gjest innflytteren
Skrevet

Bor der med ei 4 år gammel jente og synes det er veldig trivelig og barnevennlig.

Da vi kom for 1,5 år siden var barnehagetilbudet håpløst, og bare et mirakel og en stor dose flaks gjorde at vi fikk plass. Men de har bygget bra og det har blitt mye flere plasser siden den tid, nå er det mer et spørsmål om man får plass i en som passer best/ligger i nærheten, eller er nødt å kjøre et stykke. Siden vi ikke har bil har ikke kjøring vært særlig aktuelt for oss.

Skolen kan du vel kanskje lese litt om på denne skoleport-siden som alle snakket så mye om for noen uker siden :-)

Barnehagen står det kanskje litt om på kommunen sine sider?

Selv er jeg veldig fornøyd med menighetspleiens barnehage, i sentrum.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan Halden er å bo i for unger, men du må forberede deg på at de kommer til å bli blodharry. Alle som bor i Halden blir så harry at jeg ikke finner ord. Og det er ikke ofte jeg ikke finner ord.

Haldensere får meg rett og slett til å miste munn å mæle. Så ille er det.

Gjest molon
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan Halden er å bo i for unger, men du må forberede deg på at de kommer til å bli blodharry. Alle som bor i Halden blir så harry at jeg ikke finner ord. Og det er ikke ofte jeg ikke finner ord.

Haldensere får meg rett og slett til å miste munn å mæle. Så ille er det.

Overlever jeg 3 år på skole der da?

Eller flytter jeg til feks Sarpsborg, og pendler istedenfor?

Vil IKKE bli Harry!

:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vil IKKE bli Harry!

Sarpsborg er like ille. Du burde rett og slett holde deg unna Østfold.

Men hvis det bare er for å gå på skole der i 3 år går det nok greit. Det får vi i hvert fall håpe.

Skrevet

Vil IKKE bli Harry!

Jeg er fra Sarpsborg, og jeg synes altså ikke det er så harry her som nærmere grensa. Her er det i hvert fall barnehageplass å få.

Jeg kjenner en som studerte til lærer i Halden og bodde der under studiet. Hun synes det var OK.

Annonse

Gjest molon
Skrevet

Sarpsborg er like ille. Du burde rett og slett holde deg unna Østfold.

Men hvis det bare er for å gå på skole der i 3 år går det nok greit. Det får vi i hvert fall håpe.

Hmm... Er det virkelig SÅ ille der nede?!

Jaja, vi får se hva som skjer. Det kan jo hende det går bra... Eller?

Skrevet

Vil IKKE bli Harry!

Dersom du vil ha 3 skoleår uten noe studentmiljø å snakke om så bosetter du deg i Sarpsborg i stedet for Halden.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmm... Er det virkelig SÅ ille der nede?!

Jaja, vi får se hva som skjer. Det kan jo hende det går bra... Eller?

Det er veldig fint der. Det er ikke det det står på.

Det er folka det står på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...