ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ...24 timer siden. Jeg tror faen døtte meg jeg klarte det. Gå av nattvakt og holde meg våken uten søvn. Til natten skal jeg sove utrolig godt. Lenge. Så er det fotballkamp; England - Nord-irland, før det blir Sushi og øl ute. Stas. Nå har jeg nettopp helt i et glass med Tarantinos Luca Brasi rødvin, har Burzum med Grevens nydelig vokal for full fitte på ørene, og så får vi se hvor lenge jeg holder. Treliters dunken står her ved min side - med tappekrana lett tilgjengelig. Skrivefeil må påregnes utover kvelden. Skål! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skål ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Skål ) Sitter du og drekker du også Dorhte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sitter du og drekker du også Dorhte? Jeg overveier det siden jeg har en liter stående ved siden av meg ) Shit au, jeg tar et glass jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Sitter du og drekker du også Dorhte? Her har visst skrivefeila kommet allerede ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg overveier det siden jeg har en liter stående ved siden av meg ) Shit au, jeg tar et glass jeg også. Gjør det. Trenger noen å skåle med. Hent datteren din også. Så kan vi skåle alle tre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Her har visst skrivefeila kommet allerede ;o) Jeg registrerer at jeg er våken, men sliter litt med touchen. Og hue er ikke helt i vater i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gjør det. Trenger noen å skåle med. Hent datteren din også. Så kan vi skåle alle tre. Dattera mi ringte jeg etter i går. Hun var opptatt med Frognersnobben. Men nå har jeg drukket et halvt glass alt. Jeg drikker aldri alene, veit du ) Så nå drikker jeg med deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg registrerer at jeg er våken, men sliter litt med touchen. Og hue er ikke helt i vater i kveld. Okei, jeg venter spent på fortsettelsen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Okei, jeg venter spent på fortsettelsen! Kan du ikke ta et glass du også da? Så blir vi tre som sitter her. Hm, nå får jeg snart kjeft av tiliti, hun sa at pcen min var full av rødvin siden forrige gang jeg drakk på dol ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Dattera mi ringte jeg etter i går. Hun var opptatt med Frognersnobben. Men nå har jeg drukket et halvt glass alt. Jeg drikker aldri alene, veit du ) Så nå drikker jeg med deg... Godt å høre. Drikker ikke alene jeg heller, i hvert fall ikke spesielt ofte, så jeg satset alt på at noen her ville henge seg på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Okei, jeg venter spent på fortsettelsen! Du får ta deg et glass rødvin du også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Godt å høre. Drikker ikke alene jeg heller, i hvert fall ikke spesielt ofte, så jeg satset alt på at noen her ville henge seg på! Men da skåler vi i vei da. Det er kjedelig å drikke alene. Skål ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Men da skåler vi i vei da. Det er kjedelig å drikke alene. Skål ;o) Skål skål! Så datteren er fortsatt sammen med snobben, ja. Godt hun ikke vet at du skriver her. Da hadde hun nok blitt småpissed på deg som kaller ditt kommende svigerbarn, altså med mindre jeg får ut fingern, for en snobb. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Skål skål! Så datteren er fortsatt sammen med snobben, ja. Godt hun ikke vet at du skriver her. Da hadde hun nok blitt småpissed på deg som kaller ditt kommende svigerbarn, altså med mindre jeg får ut fingern, for en snobb. Hun vet det. Jeg kaller ham det når jeg snakker om han også. Hehe, hun ler seg ihjel og er stadig hos "svigerfar" på middag, kompisen hans er kjøkkensjef og lager stadig store middager til familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Hun vet det. Jeg kaller ham det når jeg snakker om han også. Hehe, hun ler seg ihjel og er stadig hos "svigerfar" på middag, kompisen hans er kjøkkensjef og lager stadig store middager til familien. Du får be han kokkelere litt for deg også da vettu. Få litt ut av hans kokkekunster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du får be han kokkelere litt for deg også da vettu. Få litt ut av hans kokkekunster. Jeg har bedt henne ta med rester til meg. Hun sier han lager den beste maten hun noen gang har smakt. Hun klarer alltid å møte gutter hvor familien virkelig tar seg av henne. Ferier og familieparties. Lurer på hva de tror om meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har bedt henne ta med rester til meg. Hun sier han lager den beste maten hun noen gang har smakt. Hun klarer alltid å møte gutter hvor familien virkelig tar seg av henne. Ferier og familieparties. Lurer på hva de tror om meg? Nå er jeg forresten snart på mitt tredje vinglass. Dessuten tok jeg min første røyk på flere måneder. Neida, jeg ryker ikke. Han kontroll på den slags. Men jeg våkner av røyk, og jeg kan ikke slukne ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nå er jeg forresten snart på mitt tredje vinglass. Dessuten tok jeg min første røyk på flere måneder. Neida, jeg ryker ikke. Han kontroll på den slags. Men jeg våkner av røyk, og jeg kan ikke slukne ennå. Jeg er bare på mitt andre men jeg skal holde følge. Og så snuser jeg akkurat nå så jeg ikke skal røyke for mye ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg er bare på mitt andre men jeg skal holde følge. Og så snuser jeg akkurat nå så jeg ikke skal røyke for mye ;o) Røyken smakte forresten søppel. Sånn er det når man ikke holder røykinga vedlike. Men det er like greit. Snusen er inne også hos meg. Har fått skikkelig sansen for snus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.