Gå til innhold

skjønner ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest den groteske
Skrevet

det gjelder da en gutt..han har sendt melding til meg en stund nå, for det meste i helgene..han kjenner meg ikke, har ikke snakket med ham(!), men han sett meg, og jeg antar han har blitt fortalt en del om meg gjennom en felles venn. i meldingene har han virket ganske interessert i å treffe meg. for noen dager siden skulle vi på samme fest, og da så han nesten ikke i min retning en gang, enda han var full..vi hilste ikke en gang på hverandre.nå spekulerer jeg litt i hva årsaken til dette kan være..er han flau eller sjenert overfor jenter?virket ikke sånn, siden han flørtet ganske mye med en annen jente hele kvelden..jeg vet han ikke er av den sjenerte typen.(kan kanskje være det innerst inne, men han har virket ganske direkte i meldingene..) kanskje jeg ikke levde opp til forventningene?han fikk jo ikke snakket med meg, men nå tenker jeg på utseendet..kanskje han syntes jeg virket uinteressert eller avvisende?men jeg kan jo ikke ha virket avvisende når han ikke kom bort til meg en eneste gang..blikket våres møttes en eneste gang i løpet av kvelden, det er alt.og vi hadde sjansen til å snakke. jeg selv er veldig sjenert når det kommer til slike ting, så jeg turde ikke å ta noe intiativ, særlig ikke når han virket så uinteressert. skjønner meg ikke på slike typer. hadde et lite ønske om å snakke med ham og finne ut hvordan han er, siden jeg faktisk aldri har snakket med ham..og siden han har virket så interessert og sendt meldinger hver helg i det siste(kanskje i fylla..!) så syntes jeg bare det hele var litt rart. jeg føler meg så rar etter dette, kan ikke hjelpe for det,får det ikke ut av hodet. hadde i hvert fall trodd vi skulle hilse i løpet av kvelden..føler meg så dum, tenk om han syntes jeg virket teit eller nei jeg vet ikke..angrer på jeg ikke i hvert fall sa ett lite hei den ene gangen han gikk forbi meg.ååh måtte bare få det ut, føler meg så dum..han kommer nok ikke til å sende flere mld i hvert fall. kanskje like greit! :)

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hei...

Det er ikke godt å si hvorfor han plutselig ikke virket interessert, kanskje han ER sjenert?

Eller er du sikker på at det er han som har skrevet meldingene? Er ikke "deres felles venn" som egentlig er interessert da?

Jeg syns du skal prøve å ta dette med litt mer ro, gi det litt tid så kommer det nok for en dag hvem det er som har skrevet til deg.

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...