Gå til innhold

Naboen skal absolutt ha døra åpen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ut til oppgangen. Det er utrolig irriterende, for det veldig lytt hos oss, og de har en unge som skriker hele tiden. I tillegg røyker de, og røyken siver opp til oss i 2. etasje (gjennom en rimelig stor sprekk mellom døra og dørkarmen). Behøver jeg si at jeg er ikke-røyker?

Skal jeg si fra til dem eller bør jeg være litt overbærende?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville sagt fra. Det er da ikke normalt å ha døra ut til oppgangen åpen? Disse folka kan ikke være helt gode.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Si i fra! Røyken er grunn god nok...

Skrevet

Det er bare bønder og innvandrere som har døra til oppgangen oppe. Klag, det er ikke lov og står sikkert i reglene i blokka.

Skrevet

Jeg ville sagt fra. Det er da ikke normalt å ha døra ut til oppgangen åpen? Disse folka kan ikke være helt gode.

Jeg begynner også å lure selv. (og som om det ikke er nok bor det en på den andre siden av gangen som konstant har et renn av mannfolk inn til seg (gjerne 3-4 i løpet av en helg) og de overnatter alltid. Det er nok å sladre om ja..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg begynner også å lure selv. (og som om det ikke er nok bor det en på den andre siden av gangen som konstant har et renn av mannfolk inn til seg (gjerne 3-4 i løpet av en helg) og de overnatter alltid. Det er nok å sladre om ja..

Du får se positivt på det. At det er naboen under som alltid har døra oppe, og ikke fyren som drar inn 3-4 mannfolk mot betaling hver natt. Det kunne dratt seg til!

Annonse

Skrevet

Du får se positivt på det. At det er naboen under som alltid har døra oppe, og ikke fyren som drar inn 3-4 mannfolk mot betaling hver natt. Det kunne dratt seg til!

Jeg må vel si at det er en jente som bor på den andre siden av gangen...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må vel si at det er en jente som bor på den andre siden av gangen...

Oki. Da stiller saken seg annerledes. Hadde du kjørt taktikk hadde du insistert på at døra sto åpen mens hun gjorde sitt, sto klar med videokameraet, og rett og slett tatt opp konkurransen med Rocco.

Men gjør du det? Probably not. Urutinert!

Skrevet

Det er bare bønder og innvandrere som har døra til oppgangen oppe. Klag, det er ikke lov og står sikkert i reglene i blokka.

Og de som ikke har noen nøkkel...

Fant du den?

Skrevet

Og de som ikke har noen nøkkel...

Fant du den?

Nei, det gjorde jeg ikke. Hele huset er snudd på hodet.

Gjest rutangis netu
Skrevet

I alle dager, hvorfor skal de ha døra åpen da? Skal de følge med på hvem som kommer og går, eller har de katt kanskje?

Skrevet

Jeg ville gått ned og smelt igjen døra for dem.

Skrevet

Isj, røyklukta i seg selv hadde vært nok til at jeg hadde måttet si i fra.

Annonse

Skrevet

Jeg ville gått ned og smelt igjen døra for dem.

Det gjør jeg snart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...