Gå til innhold

Bør jeg anmelde :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spøk til side, hvis den skulle være brukket trenger jeg å gjøre noe annet enn å være litt forsiktig? Orker ikke dra på legevakta, mannen min satt der med sønnen vår halve fredagen, når han hadde brukket armen.

Dette hørtes ille ut, men dette skjedde på skolen :o)

Hvis den er brukket så burde du få den tapet fast til de andre tærne tror jeg. Helt alvorlig, hvis du tror den er brukket, burde du dra ned men jeg skjønner at du ikke orker. Jeg hadde sikkert ikke dratt.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

18

• Dorthe

7

• Niobe

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det hørtes ihvertfall ut som en flott fyr som jobbet på legevakta. Da må du jo faktisk skynde deg å drikke mye rødvin i tilfelle du blir satt på en annen antibiotika snart :o)

Jeg skal til urolog den 30. Så jeg må forte meg. Men oppriktig talt, jeg spiser masse piller som man ikke skal drikke sammen med men jeg orker ikke bry meg om det. Da måtte jeg vært nykter bestandig. Det holder med nesten bestandig :o)

fei1365380229
Skrevet

Hvis den er brukket så burde du få den tapet fast til de andre tærne tror jeg. Helt alvorlig, hvis du tror den er brukket, burde du dra ned men jeg skjønner at du ikke orker. Jeg hadde sikkert ikke dratt.

Lurt! Jeg taper. Prøvde og bende og trykke litt i sta for jeg følte den var litt bedre, men det var nok ikke særlig lurt. Taper jeg og låner krykkene til mamma i morgen hvis jeg fortsatt ikke klarer å gå.

Skrevet

Lurt! Jeg taper. Prøvde og bende og trykke litt i sta for jeg følte den var litt bedre, men det var nok ikke særlig lurt. Taper jeg og låner krykkene til mamma i morgen hvis jeg fortsatt ikke klarer å gå.

Ja, gjør det. Legevakta er noe dritt, altfor lange ventetider.

Det burde holde og tape altså. Hvis du har brukket den skikkelig og det ikke går over så får du dra etter påske. Her var legevakta overfylt i dag sa legen så han sa jeg burde holde meg hjemme. Jeg turde ikke si at tærne mine var helt lilla altså. Jeg venter til onsdag.

Skrevet

Helt enig! Nå er det første gang, men det må jo være en første gang også, det kommer helt sikkert til å fortsette.

Ja, dette er nok bare begynnelsen... Vær forberedt! ;o)

fei1365380229
Skrevet

Ja, gjør det. Legevakta er noe dritt, altfor lange ventetider.

Det burde holde og tape altså. Hvis du har brukket den skikkelig og det ikke går over så får du dra etter påske. Her var legevakta overfylt i dag sa legen så han sa jeg burde holde meg hjemme. Jeg turde ikke si at tærne mine var helt lilla altså. Jeg venter til onsdag.

Lilla tær hørtes ikke særlig sunt ut, men vin åpner kanskje litt for blodforsyningen (kan jo håpe).

Annonse

Skrevet

Utrolig utspekulert av ham!! Mannen må jo være psykopat for å klare å planlegge en slik rekke av hendelser. Få ham bak lås og slå, hvam vet hva som vil skje neste gang?!

Gjest togli
Skrevet

Men han har lovet å aldri gjøre det igjen, men det er vel det de pleier å si :o)

"En gang ....., alltid ....!" ;o)

fei1365380229
Skrevet

Utrolig utspekulert av ham!! Mannen må jo være psykopat for å klare å planlegge en slik rekke av hendelser. Få ham bak lås og slå, hvam vet hva som vil skje neste gang?!

Der har du nok diagnosen ja :o)

bugge -jenta
Skrevet

En meget vanskelig og delikat sak selvfølgelig.

Personlig synes jeg det er noe som ikke kommer skikkelig frem her. Er mannen din i 20- åra og har kjøpt manualer..I tilfelle; Uinteressant.Anmeldelse må vurderes.

Er han derimot i 30- åra(40?) synes jeg at det må legges litt godvilje til bare for selve investeringen. Følgende forlik foreslås: Han må herved begynne å bruke manualene, slik at du får en snerten, muskuløs mann i senga når stortåa har kommet seg.

skorpionfisken
Skrevet

Du bør skrive ned hendelsesforløpet, ta bilde av skaden og arkivere den.

Det finnes faktisk kvinner som når skilsmissen er et faktum finner på å bruke sånne episoder mange år etterpå.

En kollega av meg opplever det nå. Hans kone bruker en gammel sak under skilsmissen, en sak jeg oppfatter som bagatellmessig, for at han skal gi seg i barnefordelingssaken.

Skrevet

What goes around comes around, du har fått din straff ;) Så ikveld må du finne på noe enda værre med ham.

Annonse

Luna21365380663
Skrevet

Vet ikke om det slår typen min..

Jeg skulle på jobb neste dag, mens han ville andre ting, for å si det sånn.. ;o) For å holde meg våken, satte han seg på meg. Det endte vel med at han fikk det han ville..

Men neste dag, da jeg skulle gå tilbake fra lunsj, kjente jeg en stikkende smerte i brystet, klarte nesten ikke puste, og trodde jeg skulle besvime. Jeg ble kjørt til legevakten, som konstaterte at jeg hadde bristet et ribbein. Litt vanskelig å ta bilde av det, men kanskje et røntgenbilde også fungerer greit i en rettssak..? ;p

fei1365380229
Skrevet

Vet ikke om det slår typen min..

Jeg skulle på jobb neste dag, mens han ville andre ting, for å si det sånn.. ;o) For å holde meg våken, satte han seg på meg. Det endte vel med at han fikk det han ville..

Men neste dag, da jeg skulle gå tilbake fra lunsj, kjente jeg en stikkende smerte i brystet, klarte nesten ikke puste, og trodde jeg skulle besvime. Jeg ble kjørt til legevakten, som konstaterte at jeg hadde bristet et ribbein. Litt vanskelig å ta bilde av det, men kanskje et røntgenbilde også fungerer greit i en rettssak..? ;p

Ble veldig skremt når jeg leste dette. Han er vel for all del ikke typen din mer?

fei1365380229
Skrevet

What goes around comes around, du har fått din straff ;) Så ikveld må du finne på noe enda værre med ham.

Ingen forslag? Er litt redd for at han skal ta andre taå hvis jeg gjør noe mer utspekulert :o)

fei1365380229
Skrevet

Du bør skrive ned hendelsesforløpet, ta bilde av skaden og arkivere den.

Det finnes faktisk kvinner som når skilsmissen er et faktum finner på å bruke sånne episoder mange år etterpå.

En kollega av meg opplever det nå. Hans kone bruker en gammel sak under skilsmissen, en sak jeg oppfatter som bagatellmessig, for at han skal gi seg i barnefordelingssaken.

Et stort blåmerke har heldigvis dukket opp så bildet er tatt. Det er ikke lenger noen tvil om hvem som blir tilkjent barna hvis det skulle komme så langt som til skilsmisse :o)

fei1365380229
Skrevet

En meget vanskelig og delikat sak selvfølgelig.

Personlig synes jeg det er noe som ikke kommer skikkelig frem her. Er mannen din i 20- åra og har kjøpt manualer..I tilfelle; Uinteressant.Anmeldelse må vurderes.

Er han derimot i 30- åra(40?) synes jeg at det må legges litt godvilje til bare for selve investeringen. Følgende forlik foreslås: Han må herved begynne å bruke manualene, slik at du får en snerten, muskuløs mann i senga når stortåa har kommet seg.

Han er akkurat fyllt 40 år. Skal selvfølgelig presse på litt mer angående bruk av manualene, men etter gårsdagens hendelse så virker det faktisk som mannen er helt "blåst" og ikke vet hva de skal brukes til.

fei1365380229
Skrevet

Krisesenter neste! Du skal vel gå fra han?

Selvfølgelig!

Skrevet

Alvorlig talt, dette kan du_ikke_finne_deg_i_!

Og du tror liksom at det var en "spøk" eller et "uhell"? Nå nei du.

Røm i natt, når han sover. Oppsøk meg (jeg bor forøvrig i Trøndelag et sted), så kan du få bo i garasjen min så lenge. Røm!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...