Gå til innhold

Kviser på nakke og rygg!

Anbefalte innlegg

Hei! Jente 22. Hadde aldri problemer med kviser i tenårene, aldri en kvise. Men det siste året,eller de to siste årene,har jeg vært litt plaget med kviser. Ikke mye, men har fått litt på nakken og ryggen. Det har jeg heller aldri hatt før! Hva kan det skyldes at kvisene kommer først NÅ? Kostholdet mitt har ikke forandret seg, så det har ikke med det å gjøre.

Men hva kan jeg bruke mot kviser på nakken og ryggen? Jeg synes nesten det er verst. Kan jo ikke gå med åpen rygg til fint og om sommeren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178772-kviser-p%C3%A5-nakke-og-rygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Dette er jo noe som skyldes hormoner, noe som vanligvis gjør seg gjeldende i puberteten. Kosthold har som regel ingen betydning.

Selv opplevde jeg også å få problemer med kviser i 20-årene, og sånn skjer bare av og til. Hjelp til å få bukt med dette finner du tips om blant annet her på doktoronline.no.

Lykke til.

Hei!

Dette er jo noe som skyldes hormoner, noe som vanligvis gjør seg gjeldende i puberteten. Kosthold har som regel ingen betydning.

Selv opplevde jeg også å få problemer med kviser i 20-årene, og sånn skjer bare av og til. Hjelp til å få bukt med dette finner du tips om blant annet her på doktoronline.no.

Lykke til.

Du kan prøve noe som er nytt i handelen. Kontakt Collagen@Collagen eller se på WWW.collagen.no.

Lykke til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...