ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Får man tak i det i Norge? Jeg er utrolig glad i katter men har et hygienisk problem med pusekatter som driter og pisser og drar mer mus enn meg. Altså virker det utrolig praktisk å ha en pus på flaske. Finnes det i så fall en åpningsmulighet på flaska sånn at man i ny og ne kan dra ut pusen og kose litt med den? En åpning i bunn eller noe sånt? For så å stappe den inn igjen etter kosen? Noen som vet? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hehe..den vina har gått rett i fletta tror jeg.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Hehe..den vina har gått rett i fletta tror jeg.. Jaggu gjorde den ikke det. F.eks. visste jeg ikke om mitt utilfredsstilte kattebehov før nå. Det kom plustelig over meg! Husker jo at jeg likte dem som barn, men den gang fantes det ikke katter på flaske. Tror jeg i hvert fall. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jaggu gjorde den ikke det. F.eks. visste jeg ikke om mitt utilfredsstilte kattebehov før nå. Det kom plustelig over meg! Husker jo at jeg likte dem som barn, men den gang fantes det ikke katter på flaske. Tror jeg i hvert fall. Utilfredstilte kattebehov faktisk! Hehe Det er utrolig hva den vinen får oss til å inse. Ikke bare stiger selvtilliten 10 hakk, man kjenner også sine utilfredstilte behov. Som feks katter =) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Utilfredstilte kattebehov faktisk! Hehe Det er utrolig hva den vinen får oss til å inse. Ikke bare stiger selvtilliten 10 hakk, man kjenner også sine utilfredstilte behov. Som feks katter =) Ikke bare kribler det i forhold til katter mens selvtilliten stiger grusomt, men jeg våkner faktisk også! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Ikke bare kribler det i forhold til katter mens selvtilliten stiger grusomt, men jeg våkner faktisk også! Våkner og ja! Pass på så det ikke blir et glass for mye så du slokner. Men det gjør du kanskje likvel, med tanke på hvor lenge du har vært våken. Må si jeg er mektig imponert! Hadde det vært meg så hadde jeg sovna stående. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Våkner og ja! Pass på så det ikke blir et glass for mye så du slokner. Men det gjør du kanskje likvel, med tanke på hvor lenge du har vært våken. Må si jeg er mektig imponert! Hadde det vært meg så hadde jeg sovna stående. Jeg er litt imponert selv. Har forsøkt dette gang på gang, men dette er første gang jeg klarer det. Våken har jeg vært i hele dag også. Men det er nok fordi jeg sov til 20:00 i går, og ikke 15-16 som jeg vanligvis gjør. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 hehe festelig ide. Innlegget var naturligvis blodig alvor! 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jo da, det finnes det. den her var da riktig så søt http://www.abollo.com/insidepainting/bottle/cat/AB%20cat034b.JPG 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bonsaikitten har jeg hørt om - skal lete for deg....................................................... LETER ........................................... http://bonsaikitten.chaos.org/ 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Bonsaikitten har jeg hørt om - skal lete for deg....................................................... LETER ........................................... http://bonsaikitten.chaos.org/ Send en i posten, er du snill. Og du: En sånn saus-dingst også. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Send en i posten, er du snill. Og du: En sånn saus-dingst også. Ja, du må jo ha brukt opp den lilel flaska nå - de finnes i 2-litere også - i plastflasker - sausen altså .) 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jævlig god ide...selv har jeg fundert på å adoptere en av villkattene i bakgården, men vil helst unngå stell, vask av sandkasse og andre unevnelige og slitsomme ting...det der hadde vært perfekt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Ja, du må jo ha brukt opp den lilel flaska nå - de finnes i 2-litere også - i plastflasker - sausen altså .) Det var ikke liter. Jeg fikk bare sånn liten flaske, og så husket jeg ikke hva den het neste gang jeg var der nede. Hva heter den igjen? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Jævlig god ide...selv har jeg fundert på å adoptere en av villkattene i bakgården, men vil helst unngå stell, vask av sandkasse og andre unevnelige og slitsomme ting...det der hadde vært perfekt... Da er vi to. Kanskje vi får rabatt om vi bestiller sammen fra Kina! 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Det var ikke liter. Jeg fikk bare sånn liten flaske, og så husket jeg ikke hva den het neste gang jeg var der nede. Hva heter den igjen? Mushroom Soy ;() 0 Siter
Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bonsaikatter er en smal sak å lage i Photoshop Forøvrig gikk jeg fem på da jeg fikk mail om samme sak for et par år siden. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Bonsaikatter er en smal sak å lage i Photoshop Forøvrig gikk jeg fem på da jeg fikk mail om samme sak for et par år siden. Gikk fem på for noen år siden jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.