Gå til innhold

Katter på flaske

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Får man tak i det i Norge? Jeg er utrolig glad i katter men har et hygienisk problem med pusekatter som driter og pisser og drar mer mus enn meg. Altså virker det utrolig praktisk å ha en pus på flaske.

Finnes det i så fall en åpningsmulighet på flaska sånn at man i ny og ne kan dra ut pusen og kose litt med den? En åpning i bunn eller noe sånt? For så å stappe den inn igjen etter kosen?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe..den vina har gått rett i fletta tror jeg..

:D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..den vina har gått rett i fletta tror jeg..

:D

Jaggu gjorde den ikke det. F.eks. visste jeg ikke om mitt utilfredsstilte kattebehov før nå. Det kom plustelig over meg!

Husker jo at jeg likte dem som barn, men den gang fantes det ikke katter på flaske. Tror jeg i hvert fall.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaggu gjorde den ikke det. F.eks. visste jeg ikke om mitt utilfredsstilte kattebehov før nå. Det kom plustelig over meg!

Husker jo at jeg likte dem som barn, men den gang fantes det ikke katter på flaske. Tror jeg i hvert fall.

Utilfredstilte kattebehov faktisk! Hehe

Det er utrolig hva den vinen får oss til å inse.

Ikke bare stiger selvtilliten 10 hakk, man kjenner også sine utilfredstilte behov.

Som feks katter

=)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utilfredstilte kattebehov faktisk! Hehe

Det er utrolig hva den vinen får oss til å inse.

Ikke bare stiger selvtilliten 10 hakk, man kjenner også sine utilfredstilte behov.

Som feks katter

=)

Ikke bare kribler det i forhold til katter mens selvtilliten stiger grusomt, men jeg våkner faktisk også! :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikke bare kribler det i forhold til katter mens selvtilliten stiger grusomt, men jeg våkner faktisk også! :)

Våkner og ja!

Pass på så det ikke blir et glass for mye så du slokner.

Men det gjør du kanskje likvel, med tanke på hvor lenge du har vært våken. Må si jeg er mektig imponert! Hadde det vært meg så hadde jeg sovna stående. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Våkner og ja!

Pass på så det ikke blir et glass for mye så du slokner.

Men det gjør du kanskje likvel, med tanke på hvor lenge du har vært våken. Må si jeg er mektig imponert! Hadde det vært meg så hadde jeg sovna stående. ;)

Jeg er litt imponert selv. Har forsøkt dette gang på gang, men dette er første gang jeg klarer det. Våken har jeg vært i hele dag også.

Men det er nok fordi jeg sov til 20:00 i går, og ikke 15-16 som jeg vanligvis gjør.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe festelig ide.

;)

Innlegget var naturligvis blodig alvor! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bonsaikitten har jeg hørt om - skal lete for deg....................................................... LETER ...........................................

http://bonsaikitten.chaos.org/

Send en i posten, er du snill. Og du: En sånn saus-dingst også. :)

Annonse

Skrevet

Send en i posten, er du snill. Og du: En sånn saus-dingst også. :)

Ja, du må jo ha brukt opp den lilel flaska nå - de finnes i 2-litere også - i plastflasker - sausen altså .)

Gjest Grumpy
Skrevet

Jævlig god ide...selv har jeg fundert på å adoptere en av villkattene i bakgården, men vil helst unngå stell, vask av sandkasse og andre unevnelige og slitsomme ting...det der hadde vært perfekt...:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, du må jo ha brukt opp den lilel flaska nå - de finnes i 2-litere også - i plastflasker - sausen altså .)

Det var ikke liter. Jeg fikk bare sånn liten flaske, og så husket jeg ikke hva den het neste gang jeg var der nede.

Hva heter den igjen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jævlig god ide...selv har jeg fundert på å adoptere en av villkattene i bakgården, men vil helst unngå stell, vask av sandkasse og andre unevnelige og slitsomme ting...det der hadde vært perfekt...:)

Da er vi to. Kanskje vi får rabatt om vi bestiller sammen fra Kina! :)

Skrevet

Det var ikke liter. Jeg fikk bare sånn liten flaske, og så husket jeg ikke hva den het neste gang jeg var der nede.

Hva heter den igjen?

Mushroom Soy ;()

Skrevet

Bonsaikatter er en smal sak å lage i Photoshop ;)

Forøvrig gikk jeg fem på da jeg fikk mail om samme sak for et par år siden.

Gjest Shira12
Skrevet

Bonsaikatter er en smal sak å lage i Photoshop ;)

Forøvrig gikk jeg fem på da jeg fikk mail om samme sak for et par år siden.

Gikk fem på for noen år siden jeg også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...