Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Gikk fem på for noen år siden jeg også Godt å høre at det ikke er bare meg som er så "blond" 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Godt å høre at det ikke er bare meg som er så "blond" Jeg er blond som det holder! He he 0 Siter
Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er blond som det holder! He he Jeg er temmelig mørkhåret, men blond til tider likevel 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er temmelig mørkhåret, men blond til tider likevel alltid blong jeg. Veldig greit og ha noe og skylde på ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg er temmelig mørkhåret, men blond til tider likevel Jøss, er blong jeg...Skulle jo stå BLOND! Jaja, får ta det som ett tegn at nå er det på tide og ta kvelden. Natti natt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Bonsaikatter er en smal sak å lage i Photoshop Forøvrig gikk jeg fem på da jeg fikk mail om samme sak for et par år siden. Du gikk ikke fempå. Disse kattene finnes faktisk - på glass! Seriøst! 0 Siter
Line Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Du gikk ikke fempå. Disse kattene finnes faktisk - på glass! Seriøst! Ja, når jeg har fikset det i Photoshop, så gjør de det! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Ja, når jeg har fikset det i Photoshop, så gjør de det! Hehe, du tror meg ikke, du? Det er faktisk sant. Noen syke sjeler presser katter inn på flasker og gir dem mat via rør! 0 Siter
Line Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Hehe, du tror meg ikke, du? Det er faktisk sant. Noen syke sjeler presser katter inn på flasker og gir dem mat via rør! *LOL* Er det det de driver med i Odalen altså? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 *LOL* Er det det de driver med i Odalen altså? Har vært våken siden torsdag klokken 19:00. Er litt trøtt og litt full og litt full. Men mener du at jeg tar feil? Jeg har faktisk trodd på de bildene jeg har fått, jeg? 0 Siter
Line Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Har vært våken siden torsdag klokken 19:00. Er litt trøtt og litt full og litt full. Men mener du at jeg tar feil? Jeg har faktisk trodd på de bildene jeg har fått, jeg? Hehe... ja, da er du like lettlurt som veldig mange andre 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Hehe... ja, da er du like lettlurt som veldig mange andre Så det var bare kødd? Hehe, det er jo i så fall bra! Men jeg hadde forventa å bli hengt i den tråden her. Jeg begynner visst å bli i overkant gjennomskuelig. Hadde du en fin bursdag? 0 Siter
Line Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Så det var bare kødd? Hehe, det er jo i så fall bra! Men jeg hadde forventa å bli hengt i den tråden her. Jeg begynner visst å bli i overkant gjennomskuelig. Hadde du en fin bursdag? Hehe... jeg kjenner deg for godt, så jeg burde kanskje holdt mine kunnskaper for meg selv for å unngå å ta fra deg moroa Joda, bursdagen var trivelig den! Har igjen kake enda, så det er bare å ta en tur nordover! Alternativt kan du få god, gammel Odalstunfisk med ris 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Hehe... jeg kjenner deg for godt, så jeg burde kanskje holdt mine kunnskaper for meg selv for å unngå å ta fra deg moroa Joda, bursdagen var trivelig den! Har igjen kake enda, så det er bare å ta en tur nordover! Alternativt kan du få god, gammel Odalstunfisk med ris Huff, lurt igjen. Jeg blir alltid lurt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.