amber sun Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hvor legger dere trykket på disse ordene: database globetrotter. Jeg legger trykket på siste stavelse, dvs. dataBASE, og globeTROTTER. Ble nedstemt blant dem jeg diskuterte det med idag... hva sier dere? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har trykket på første stavelse! Siden det er en DATAbase og ikke en MILITÆRbase feks. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 DATAbase. GLOBEtrotter. Ikke rart du ble nedstemt! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 DATAbase. GLOBEtrotter. Ikke rart du ble nedstemt! Men det høres kulere ut med dataBASE og globeTROTTER! De presterte å begynne å le da jeg sa globeTROTTER... *hmpf* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Men det høres kulere ut med dataBASE og globeTROTTER! De presterte å begynne å le da jeg sa globeTROTTER... *hmpf* Du er fra et sted hvor man sier løye om ting som er morsomt og hvor Guden heter Torkelsen, så du har ikke stemmerett her. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg sier det på samme måten som deg iallefall! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg sier det på samme måten som deg iallefall! Forresten... På globetrotter legger jeg trykket på første del, men har hørt folk som legger trykket på siste del også. 0 Siter
Line Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 DatabAse med trykk på a'en Globetrotter = [glåub:tråtter] eller [globetråtter]? Tror jeg har likt trykk på begge to der jeg. 0 Siter
Zarine Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 dataBAse GLÅUB-tråtter (i den grad eg nokonsinne bruker ordet.... kanskje det blir litt meire "GLOB-tråtter"...) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Jeg har trykket på første stavelse! Siden det er en DATAbase og ikke en MILITÆRbase feks. Klart det heter DATAbase. Det er bare et sånt ikke-språk som datagfolk seg imellom brukte/bruker og så desverre har rent utover befolkningen som sieg sirup. DATAbase er en base for data. FLYbase er en base for fly. MILITÆRbase er osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.