Gå til innhold

Like kjedelig her i kveld også:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper påska snart er over, sånn at vi kan få tilbake den vanlige hverdagen igjen.

I vår familie er det jo ford... meg en eller annen som er syk hver gang.

Nå er jeg lei av syke barn og mann. Og av kjedelig dol.

En utblåsning bare.

Fortsetter under...

Skrevet

Syke hver gang det er ferie, skal det stå.

Skrevet

Denne påska skulle vi gjøre så mye - så har jeg hatt tannverk med våkenetter og nå har jeg sår hals...jeg KJEDER MEG!!!!

Skrevet

Denne påska skulle vi gjøre så mye - så har jeg hatt tannverk med våkenetter og nå har jeg sår hals...jeg KJEDER MEG!!!!

Au au, *trøsteklem*

Jeg er frisk jeg da, men hva hjelper det når resten av familien er syke. Kommer ingen steder jeg, har ikke sertifikat og ikke er det særlig gøy å være på fjellet alene heller.

*stanger mot klagemuren*

Skrevet

Au au, *trøsteklem*

Jeg er frisk jeg da, men hva hjelper det når resten av familien er syke. Kommer ingen steder jeg, har ikke sertifikat og ikke er det særlig gøy å være på fjellet alene heller.

*stanger mot klagemuren*

Det er ille å se de stille blikkene mellom hver gang jeg sover også - stapper innpå med IBUX og Paracet - slumrer på sofaen, mens familien prøver å holde ut med meg.

Skrevet

Det er ille å se de stille blikkene mellom hver gang jeg sover også - stapper innpå med IBUX og Paracet - slumrer på sofaen, mens familien prøver å holde ut med meg.

Er det ikke tannlegevakt der du bor da?

Annonse

Skrevet

Er det ikke tannlegevakt der du bor da?

Jo - har fått ordnet med det -nå er det halsen og hodet nå. Har ikke hatt ferie siden høstferien jeg -. og da blir jeg alltid sjuk når jeg slapper av.

Skrevet

Jo - har fått ordnet med det -nå er det halsen og hodet nå. Har ikke hatt ferie siden høstferien jeg -. og da blir jeg alltid sjuk når jeg slapper av.

Virker som det er sånn her også, sist vi var syke var i jula.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Enig med deg! Hadde vært godt med ei real fyll pga påskekjedsomheten, men har for mye familie rundt meg... Hverdag kom til meg, her skal du velkomst finne. Lettere omskrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...