Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Håper påska snart er over, sånn at vi kan få tilbake den vanlige hverdagen igjen. I vår familie er det jo ford... meg en eller annen som er syk hver gang. Nå er jeg lei av syke barn og mann. Og av kjedelig dol. En utblåsning bare. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Syke hver gang det er ferie, skal det stå. 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Denne påska skulle vi gjøre så mye - så har jeg hatt tannverk med våkenetter og nå har jeg sår hals...jeg KJEDER MEG!!!! 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Denne påska skulle vi gjøre så mye - så har jeg hatt tannverk med våkenetter og nå har jeg sår hals...jeg KJEDER MEG!!!! Au au, *trøsteklem* Jeg er frisk jeg da, men hva hjelper det når resten av familien er syke. Kommer ingen steder jeg, har ikke sertifikat og ikke er det særlig gøy å være på fjellet alene heller. *stanger mot klagemuren* 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Au au, *trøsteklem* Jeg er frisk jeg da, men hva hjelper det når resten av familien er syke. Kommer ingen steder jeg, har ikke sertifikat og ikke er det særlig gøy å være på fjellet alene heller. *stanger mot klagemuren* Det er ille å se de stille blikkene mellom hver gang jeg sover også - stapper innpå med IBUX og Paracet - slumrer på sofaen, mens familien prøver å holde ut med meg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Det er ille å se de stille blikkene mellom hver gang jeg sover også - stapper innpå med IBUX og Paracet - slumrer på sofaen, mens familien prøver å holde ut med meg. Er det ikke tannlegevakt der du bor da? 0 Siter
flisa Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Er det ikke tannlegevakt der du bor da? Jo - har fått ordnet med det -nå er det halsen og hodet nå. Har ikke hatt ferie siden høstferien jeg -. og da blir jeg alltid sjuk når jeg slapper av. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Skrevet 25. mars 2005 Jo - har fått ordnet med det -nå er det halsen og hodet nå. Har ikke hatt ferie siden høstferien jeg -. og da blir jeg alltid sjuk når jeg slapper av. Virker som det er sånn her også, sist vi var syke var i jula. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Enig med deg! Hadde vært godt med ei real fyll pga påskekjedsomheten, men har for mye familie rundt meg... Hverdag kom til meg, her skal du velkomst finne. Lettere omskrevet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.