Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg skulle vært en tur på Gaden&Larsen, Ford-forhandleren i Trondheim. Noen som vet om de holder åpent idag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spider voman Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da Til og med postkontoret var stengt i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det er påske, mesteparten av Norge har fri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nei, Calóni, Gaden & Larsen var ikke oppe i dag. Bare sånn at du vet, og slipper å dra helt ut dit på bomtur *mumle* Men jeg fikk kjøpt smågodt på OBS, da Å ringe butikken/verkstedet og spørre er en lur ting... hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Å ringe butikken/verkstedet og spørre er en lur ting... hihi Hysj, jeg ville ha en unnskyldning for å dra på OBS og kjøpe påskegodt! Tenkte jeg skulle kamuflere det, bare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Calóni Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det er påske, mesteparten av Norge har fri. Mesteparten, det er ordet Calonier har ikke fri, såh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.