Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går det bra med dere? Babyen som ikke er baby lenger ;o)

Minsten er hos faren sin i påsken, han har flyttet nedover så det har gått i ett for ham med faren den ene helga og avlastning den andre. Faren stikker nok snart igjen og da er det kjekt å ha opprettholdt den andre kontakten vet du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178811-dorthe/#findComment-1200075
Del på andre sider

Går det bra med dere? Babyen som ikke er baby lenger ;o)

Minsten er hos faren sin i påsken, han har flyttet nedover så det har gått i ett for ham med faren den ene helga og avlastning den andre. Faren stikker nok snart igjen og da er det kjekt å ha opprettholdt den andre kontakten vet du.

Ja, her går alt bra. Lille baby har blitt "stor" jente nå. snart 1,5 år. Tiden flyr, og det er veldig vedmodig. M er på påskeferie med mammaen min, han er på Lifjell og koser seg.

Han snakker mye om T og jeg tror han savner han litt.

Ellers så er jeg på super slankern nå. På 2 mnd har jeg tatt av nesten 16 kg. :jippi:

Og på torsdag morgen reiser jeg på en liten husmor ferie til New York. :o)

Så fint faren han har flyttet nedover. Alene da? Får nå håpe han blir da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/178811-dorthe/#findComment-1200079
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...