Gå til innhold

Påskekrim

hare1365380455

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LucySky

Mener du "avsluttet", så går det en i halv ti-tida på NRK1, Inspektør Foyle, tror jeg den heter. Der er hver episode avsluttet og kan ses for seg sjøl.

Handlingen er lagt til 2.verdenskrig, i Kent i Sør-England.

Men om du syns den er spennende, veit jeg ikke.

Jeg liker den veldig godt, og har likt den de gangene den har gått før også. Men den er jo noen mil unna det de fleste her på DOL liker å se på tv, da. (Alle seriene dere holder på med å snakke om hele tida, not to mention Stephen King.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Mener du "avsluttet", så går det en i halv ti-tida på NRK1, Inspektør Foyle, tror jeg den heter. Der er hver episode avsluttet og kan ses for seg sjøl.

Handlingen er lagt til 2.verdenskrig, i Kent i Sør-England.

Men om du syns den er spennende, veit jeg ikke.

Jeg liker den veldig godt, og har likt den de gangene den har gått før også. Men den er jo noen mil unna det de fleste her på DOL liker å se på tv, da. (Alle seriene dere holder på med å snakke om hele tida, not to mention Stephen King.)

Jeg tror nok jeg liker den, så takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Det er for trege, kjedelige serier som går nå.

Likte Arr i sjelen, men det gikk dessverre bare to dager :(

Ikveld skal jeg se en lett komedie (Copps), og at opp thrilleren som går sent. Jeg sitter og gjesper idag, så jeg tviler på at jeg orker nok en ranglekveld ikveld ;)

(Ble vekket fem over syv idag tidlig...det ble ikke mange timene med søvn etter av vi logget av ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld skal jeg se en lett komedie (Copps), og at opp thrilleren som går sent. Jeg sitter og gjesper idag, så jeg tviler på at jeg orker nok en ranglekveld ikveld ;)

(Ble vekket fem over syv idag tidlig...det ble ikke mange timene med søvn etter av vi logget av ;) )

Stakkar deg!

Jeg sov til tolv i dag. La meg vel ca halv tre, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Nei, det blir ikke så sent i kveld! Er det den svenske Kopps du skal se? Den er morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Stakkar deg!

Jaja... noen som er heldige! Ble vekket halv syv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, stakkars deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg!

Jepp, da var det bare å stå opp. jeg fikk sløvet litt foran barnetv'n da, men jeg tror ikke jeg orker å sitte så lenge ikveld. Men imorgen er det min tur å sove. *s*

Snakket dere en hel time etter atjeg logget av?

Gikk jeg glipp av mye? ...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir ikke så sent i kveld! Er det den svenske Kopps du skal se? Den er morsom!

Ja, det er den. Lånte den på biblioteket, men hele plata var så herpa at vi ikke fikk sett den. Den hang seg opp hele tiden.

Idag handla vi litt begge to. Jeg handla på body shop og frisør, mens han koste seg på Clas Olsson. Han kom hjem med nyinnkjøpt film, som vi nå skal se ikveld. :)

Og imorgen er det min tur å sove ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, stakkars deg.

hehe ja. Det var litt hardt, må innrømme det. Men jeg hadde lastet det at jeg _måtte_ opp så godt inn i hjernen før jeg la meg igår, at jeg nærmest spratt opp da snuppa kom inn og vekket meg.

Men jeg var ganske halvdød da jeg lå i svime på sofaen mens hun så på påskebarnetv...Svelget kaffe og glippet med øynene. Tror jeg duppa av litt også.

Men senere var det en fin dag, men åpne butikker *s*, åpne vinduer (fint vårvær!), musikk og litt ego-behandling med selvbruningskrem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ja, det er den. Lånte den på biblioteket, men hele plata var så herpa at vi ikke fikk sett den. Den hang seg opp hele tiden.

Idag handla vi litt begge to. Jeg handla på body shop og frisør, mens han koste seg på Clas Olsson. Han kom hjem med nyinnkjøpt film, som vi nå skal se ikveld. :)

Og imorgen er det min tur å sove ;)

Høres ut som en fin dag:) Kos dere i kveld! Og sov lenge i morgen da.... (Jeg skal nok opp tidlig som vanlig, men men.. Skal slappe av før jobb i alle fall.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. Det var litt hardt, må innrømme det. Men jeg hadde lastet det at jeg _måtte_ opp så godt inn i hjernen før jeg la meg igår, at jeg nærmest spratt opp da snuppa kom inn og vekket meg.

Men jeg var ganske halvdød da jeg lå i svime på sofaen mens hun så på påskebarnetv...Svelget kaffe og glippet med øynene. Tror jeg duppa av litt også.

Men senere var det en fin dag, men åpne butikker *s*, åpne vinduer (fint vårvær!), musikk og litt ego-behandling med selvbruningskrem. :)

Jeg sov lenge og så har jeg vært ute i hele dag og spist middag og drukket kaffe og sittet i parken. Det har jo vært så varmt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, da var det bare å stå opp. jeg fikk sløvet litt foran barnetv'n da, men jeg tror ikke jeg orker å sitte så lenge ikveld. Men imorgen er det min tur å sove. *s*

Snakket dere en hel time etter atjeg logget av?

Gikk jeg glipp av mye? ...

;)

Du skulle bare visst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare visst..

Hva?

Gikk jeg glipp mer *kremt* ting enn det vi allerede hadde tatt opp?

*helvete - kan jo ikke logge av denne her maskina, risikerer å miste kontrollen over all pratinga jo!*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...