Gå til innhold

Cipralex og rosenrot, NHD?


meira

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bruker 20 mg cipralex daglig, ca fire mnd nå, kan jeg kombinere dette med rosenrot, uten at det er farlig?

Taknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det skumle med alternativ/udokumenterte "medisiner" er at slike ting som det du spør om ikke er undersøkt.

Jeg kan derfor ikke si at kombinasjonen er trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg er enig med NHD. Har fått problemer etter å ha gått på alternativ medisin selv så... Vær forsiktig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med NHD. Har fått problemer etter å ha gått på alternativ medisin selv så... Vær forsiktig.

Mvh

Hva slagsproblemer fikk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hva slagsproblemer fikk du?

Vi gikk ikke på rosenrot så det går liksom ikke an å sammenligne.

Det var en annen naturmedisin. Den tok fra oss energien vi ble trøtte og fikk b-12 mangel. Vi var tre stykker som opplevde det samme. I tre forskjellige aldersgrupper. Vi ble alle bedre når vi oppdaget hva som gjorde det og sluttet.

Men det har gjort meg veldig skeptisk. Prøver meg av og til men da følger jeg veldig godt med på hva kroppen sier og starter ikke samtidig med ny medisin f.eks. Da kan en jo ikke vite hva som evt. gjør utslaget, godt eller vondt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...