Gå til innhold

Menn - meld dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vi trenger dere
Skrevet

sånne som meg? - koner

Æsj, han kan vel få ronke for penger selv om han har kone? Ikke utroskap akkurat?

Gjest Vil være anonym nå
Skrevet

Jeg melder meg på, og om ca 18-19 års tid kan jeg ha et realt "reunion party" med alle mine etterkommere når de har fått vite at jeg er den virkelige pappaen!

Skrevet

Æsj, han kan vel få ronke for penger selv om han har kone? Ikke utroskap akkurat?

det er ikke det det er snakk om - det er snakk om at en annen kvinne da skal gå gravid med søsken til vårt barn - usj.

Gjest den sorte dame
Skrevet

Hvor mye gir de for ett ronk da`? Noen som vet...?

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor mye får man? Det er jo litt kjipt at unga kan oppsøke en om 18 år. Den grensen burde vært på 50 år. Om 50 år er jeg sikkert dau, og om jeg ikke allerede er dau når englebarnet ringer på døra, kommer jeg i hvert fall til å bli dau når hun presenterer seg. Altså er det samma faen da. Men om 18 år forventer jeg å være i live.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Dersom gubben min hadde tjent penger på å lage mennesker hadde han vært på hue ut døra...

Skrevet

Jeg synes man burde få mer for å ville hjelpe folk mot barnløshet, og tross alt spre sine gener som man ikke får kontroll over.

Gjest mannebein
Skrevet

Hvor dum tror du menn er ?

Jeg tar ikke sjangsen på et ødelagt ekteskap 18 år senere eller ødelagt forhold til egne barn fordi det dukker opp "nykommere" som barna vet de må dele arv med. Det er mulig problemstilling nå som anonymiteten blir "åpnet".

Og dersom anonymiteten var beholdt:

Helt hypotetisk kunne to barn med meg som far uten å vite om hverandre bli (ekte-)par, og så bli foreldre. Barnet deres har meget stor sannsynlighet for å bli vanskapt fordi foreldrene er i nært slektskap.

Konklusjon: sædbanker er galskap og blir forhåpentligvis helt borte. Lesbiske fjotter får heller finne seg i å knulle menn for å få unger. Og normale barnløse får adoptere eller bli forsterforeldre. Det er mer enn nok av unger som trenger omsorg fra før om ikke tøyter skal ha statlig sugerør ned i menns private pung.

Gjest vi trenger dere
Skrevet

Jeg tar ikke sjangsen på et ødelagt ekteskap 18 år senere eller ødelagt forhold til egne barn fordi det dukker opp "nykommere" som barna vet de må dele arv med. Det er mulig problemstilling nå som anonymiteten blir "åpnet".

Helt hypotetisk kunne to barn med meg som far uten å vite om hverandre bli (ekte-)par, og så bli foreldre. Barnet deres har meget stor sannsynlighet for å bli vanskapt fordi foreldrene er i nært slektskap.

Konklusjon: sædbanker er galskap og blir forhåpentligvis helt borte. Lesbiske fjotter får heller finne seg i å knulle menn for å få unger. Og normale barnløse får adoptere eller bli forsterforeldre. Det er mer enn nok av unger som trenger omsorg fra før om ikke tøyter skal ha statlig sugerør ned i menns private pung.

LOL Ja du får jamen sagt det! *Lesbiske fjotter*

LOL

Gjest hey hey my my
Skrevet

Det er ikke snakk om å dele arv. Ingen juridiske forpliktelser. Avkommet har ingen slik rettigheter.

Gjest mannebein
Skrevet

Det er ikke snakk om å dele arv. Ingen juridiske forpliktelser. Avkommet har ingen slik rettigheter.

Om så var, hvordan tror du barna reagerer på å få vite de har x antall halvsøsken ? Min overbevisning: garantert kræsj i forhold til barna, uansett arv eller ikke.

Annonse

Gjest hey hey my my
Skrevet

Om så var, hvordan tror du barna reagerer på å få vite de har x antall halvsøsken ? Min overbevisning: garantert kræsj i forhold til barna, uansett arv eller ikke.

Jeg argumenterte verken for eller imot, men påpekte kun en faktafeil i ditt innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...