Gjest tulleri Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Sønnen min blir 4 år i August.Skulle kjøpe ski til han i vinter men han sier at han ikke vil ha det.Er han for liten til å gå på ski?.Jeg eller pappaen er ikke noen ski mennesker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du kan kjøpe etter påske for da starter salget! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ville kjøpt nå på salg om du finner, og begynt å bruke de til høsten. Selv om dere ikke er skimennesker, trenger dere ikke gå så langt med en så liten pjokk. At han lærer å gå på ski, gjør at han ikke blir hengende etter de andre i barnehage etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Våre barn har gått på ski siden de var 2 år gamle. Den første tiden har de bare gått litt utenfor huset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Mi jente begynte å gå på ski da hun var 2 og 1/2, så aldersmessig er det ikke for tidlig, men unger er jo forskjellig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Det viktigste når du kjøper er ski er at de ikke er for lange, et barn skal imotsetning til andre ting vokse ut av ski, altså bedre at de er for kort enn for lang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 For liten? Næsj...trur jeg fikk ski når jeg var 2-3 år, jeg! (Ikke det at jeg ble noen Dæhlie av den grunn da ;-)) Tror ski er bra for motorisk utvikling, og selv om dere ikke er noen skimennesker, så vil han jo bli konfrontert med skilivets gleder på skolen osv! Og kanskje blir det litt gøy allikevel hvis han får "leke" på ski? Vil tro at du kan gjøre et lite ski-kupp nå i vår, - tror skilagrene er fulle etter en snøfattig vinter! Det setter ned prisene! Ikke være engstelig for at skiene skal bli for korte. Barn skal helst ha litt korte ski. Lange ski er bare kjipt å styre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 For liten? Næsj...trur jeg fikk ski når jeg var 2-3 år, jeg! (Ikke det at jeg ble noen Dæhlie av den grunn da ;-)) Tror ski er bra for motorisk utvikling, og selv om dere ikke er noen skimennesker, så vil han jo bli konfrontert med skilivets gleder på skolen osv! Og kanskje blir det litt gøy allikevel hvis han får "leke" på ski? Vil tro at du kan gjøre et lite ski-kupp nå i vår, - tror skilagrene er fulle etter en snøfattig vinter! Det setter ned prisene! Ikke være engstelig for at skiene skal bli for korte. Barn skal helst ha litt korte ski. Lange ski er bare kjipt å styre! * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tulleri Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Takk for alle svar.Skal prøve meg på salget etter påske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tulla vår på 3 gikk på ski første gang i vinter, og det går så bra så! Hun går jo ikke så langt da, og uten staver, men har til og med gått skirenn i vinter (med litt hjelp da:-) Vi prøver å komme oss ut i fint vær, og jeg har gått skitur (riktignok på maks en time) med eldstejenta på 6 år og det går veldig greit. Barna motiveres best ved av en voksen går sammen med dem, eller at de går med andre barn. Litt teit og kjedelig for barn å bare ha ski for å gå i hagen synes.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dudass Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Min to åring er en rèser på ski. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 4 år er ikke for tidlig, men pass på å ha noen "gulrøtter" for å motivere han. Vår frøken fikk sitt første par ski når hun var knappe 2 år. Nå er hun 4 år og går på ski flere ganger i uka (i barnehagen, på skikarusell og i helgene med oss) Vi bor på en plass med stabil vinter. Hun syns det er veldig moro å gå sammen med andre barn. Kanskje dere kan begynne opplæringen sammen med en kompis? Det kan være en oppmuntrende faktor når det blir mye knall og fall, noe en må regne med det blir den første tida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.