Gjest snuska81 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 hei hei... hvordan i all verden skal man skrive en tale?? skal skrive tale som skal lese i bryllupet til broren min.. men jeg aner ikke hvor jeg skal starte... noen gode råd?? trenger seriøst hjelp!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rutangis netu Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Lån en bok om temaet på biblioteket! Da får du tips som du kan spinne videre på. Ellers er det jo å dra fram artige episoder fra barndom og ungdom da. Nevne noe om det forholdet du og broren din har hatt, forhåpentligvis et godt forhold. Si noe pent om brudens inntreden i familien og ønske de to all mulig lykke framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooker Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 I tillegg til det RN skriver: Begrens lengden! Mange begynner "feiende flott" de første linjene, og så blir det mumling og stamming i en halv time. Det er bedre med en kort tale med ett par gode poenger med litt humor, ett par litt mer "seriøse", og en skål til slutt. Finito! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.