Gjest har lyst på en fest Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Har lyst å drikke meg full i kveld, sånn passe iallefall, har tenkt meg på byen. problemet er bare at jeg skal hente noen på flyplassen kl ett i morgen og skal være kjørbar da. Pleier å la bilen stå hele dagen etter at jeg har vært på fest, men er 12 timer nok. Om jeg slutter å drikke klokka ett vil jeg da være edru til klokka ett dagen etter. Vet jo selvfølgelig at det er avhengig av flere ting, hvor mye man har drukket osv, men sånn sirka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg synes at så lenge man har drukket mer enn et par-tre glass vin, er det på sin plass å la bilen stå. Skal du blir skikkelig full, synes jeg tolv timer høres lite ut! Er jo ikke "nok" med å være edru (eller u-full), en skal være såpass skjerpet at en vurderer trafikket optimalt. Er du usikker, så la bilen stå! ...Dessuten er det sikkert tett mellom kontrollene i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har lyst på en fest Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg synes at så lenge man har drukket mer enn et par-tre glass vin, er det på sin plass å la bilen stå. Skal du blir skikkelig full, synes jeg tolv timer høres lite ut! Er jo ikke "nok" med å være edru (eller u-full), en skal være såpass skjerpet at en vurderer trafikket optimalt. Er du usikker, så la bilen stå! ...Dessuten er det sikkert tett mellom kontrollene i morgen! Du har helt rett, det var det jeg også mente. Jeg satser på å få noen til å kjøre meg, tar ingen sjanser:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest om du skal drikke Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Du har helt rett, det var det jeg også mente. Jeg satser på å få noen til å kjøre meg, tar ingen sjanser:) Jeg ville latt bilen stå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har lyst på en fest Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ville latt bilen stå. Ja, det skal jeg, får broderen til å kjøre meg på flyplassen i morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.