Gå til innhold

Slå drittsekken kvekk ihjel!!!!

Mr Kahn

Anbefalte innlegg

La ulven leve, free Willy, ikke drep selunger, forby hvalfangst - og for guds skyld - slipp fangene på Guantanamo Bay fri.

Men la Terri Schiavo sulte ihjel foran våre øyne. Fy fanskinn, den møkamannen som vil dra ut pluggen har allerede begynt å telle pengene han får for sin døde kone. Ta og kvæl'n.

Se på henne da, for fan. Hun smiler, hvordan i himmelens navn kan de la et menneske som smiler til deg sulte og tørste ihjel?????? Hvor er dere nå, dere USA-hatere? Her har dere da fan mæ i hvert fall en slags grunn. Tving buskfan til å gi'a mat - NÅ!!!

*brøøøøl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

23

• flisa

9

• favn

6

• Jeg er en annen

6

Det er helt umenneskelig at det skal være opp til pårørende å bestemme om pluggen skal dras ut eller ei! Her i Norge er det leger som tar slike valg, og sånn bør det være.

Hvor vidt denne damen, som har ligget som en grønnsak i årevis, bør fortsette å leve tar jeg ikke stilling til. Og det burde ikke være opp til noen andre - verken mannen som ønsker å la henne død, eller foreldrene som ønsker at hun skal leve - å ta den avgjørelsen.

Legene burde avgjøre.

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Spørsmålet her er om man velger å tro medisinsk ekspertise eller høyrekristne wackos. "USA-hatere" identifiserer seg som kjent sjelden med sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en annen

Det er helt umenneskelig at det skal være opp til pårørende å bestemme om pluggen skal dras ut eller ei! Her i Norge er det leger som tar slike valg, og sånn bør det være.

Hvor vidt denne damen, som har ligget som en grønnsak i årevis, bør fortsette å leve tar jeg ikke stilling til. Og det burde ikke være opp til noen andre - verken mannen som ønsker å la henne død, eller foreldrene som ønsker at hun skal leve - å ta den avgjørelsen.

Legene burde avgjøre.

Beste hilsen fra

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PyjamaPants

Legene burde avgjøre.

Beste hilsen fra

Nja, jeg synes det er greit at dette kan prøves for rettsaparatet framfor å være prisgitt verdisynet til en enkelt lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Jeg synes det er helt forferdelig jeg og. Men er det ikke legene som på en måte bestemmer også, siden det er de som mener at hun ikke har noen respons i hjernemålinger? Eller har jeg misfortstått?

Jeg slutter meg til de som mener hun smiler på bildene, det var ikke til å ta feil av synes nå jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt forferdelig jeg og. Men er det ikke legene som på en måte bestemmer også, siden det er de som mener at hun ikke har noen respons i hjernemålinger? Eller har jeg misfortstått?

Jeg slutter meg til de som mener hun smiler på bildene, det var ikke til å ta feil av synes nå jeg også.

Etter hva jeg har forstått så klarer hun ikke å ta til seg næring.. skal det kvalifisere til døden???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg sendt mitt bidrag og fått svar:

Thank you for e-mailing President Bush. Your ideas and comments are very

important to him.

Because of the large volume of e-mail received, the President cannot

personally respond to each message.

In addition to [email protected], we have developed White House Web

Mail, an automated e-mail response system. Please access

http://www.whitehouse.gov/webmail to submit comments on a specific issue.

Additionally, we welcome you to visit our website for the most up-to-date

information on current events and topics of interest to you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene burde avgjøre.

Beste hilsen fra

Fullstendig feil. En lege eller to, har intet personlig forhold til sine pasienter - så sant det ikke er en privat lege og mennesker med penger som kan betale, OG spesiellt ikke i USA. Der er det pengene som rår og ingenting annet.

Utifra bildene, så har denne kvinnen hjerneaktivitet langt over mange av de psykisk utviklingshemmede jeg har stelt. Skal man bare drepe dem?

Jeg syntes det er helt for jævlig, og jeg skjønner foreldrene til dama - det er datteren deres. Ja eget kjøtt og blod altså!!!!!!

Mannen skulle ikke hatt noe å sagt. Hvorfor igrunn - han vil vel bare bli kvitt henne.

Når man ser de klippene de viser på TV, da ser man at dama ikke er en grønnsak - det ser man bla.på øynene hennes, men hun kan selvsagt ikke utrykke seg ved ord.

Hva vet du, hva vet de, hva vet alle de som bare ønsker å kvitte seg med henne - ja hva vet de om hva hun tenker.

Så forferdelig rått, og behandle mennesker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Herrejemini, det er grotesk at du mener man kan slå "drittsekken kvekk ihjel". Hva gjør ens død mer rettferdig enn en annens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har laget en PR filmsnutt for å fremme sin egen sak. For alt vi vet, så er dette det eneste bevissthetstegnet de har greid å klemme ut av henne de siste 15 årene.

Det samme når de fjernet slangen. Hun gurglet litt, og det ble oversatt til; I want to live.

Jeg tar ikke stilling, men vi blir bombardert med alle triksene som finnes i boka. Politikk, religion, økonomi og personlige følelser i ei salig røre.

Jeg vet hva jeg ville foretrukket dersom det var jeg som lå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinteren

Drep tusenvis av friske soldater, friske barn, friske foreldre i Irak, men la hjernedøde Teri leve!! Jada, Bush.... Huff, for et system...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrejemini, det er grotesk at du mener man kan slå "drittsekken kvekk ihjel". Hva gjør ens død mer rettferdig enn en annens?

jadda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har laget en PR filmsnutt for å fremme sin egen sak. For alt vi vet, så er dette det eneste bevissthetstegnet de har greid å klemme ut av henne de siste 15 årene.

Det samme når de fjernet slangen. Hun gurglet litt, og det ble oversatt til; I want to live.

Jeg tar ikke stilling, men vi blir bombardert med alle triksene som finnes i boka. Politikk, religion, økonomi og personlige følelser i ei salig røre.

Jeg vet hva jeg ville foretrukket dersom det var jeg som lå der.

sulte ihjel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig fokuserer man mer på overskriften enn på brødteksten, og lakmustesten skilte deg ganske raskt ut som en av disse. Jeg laget denne overskriften med fullt overlegg for å se hva som skjedde, og ikke uventet gikk i hvert fall du fem på. Påskeferien får ta "skylden" for at ikke resten av "anti-kahnerne" gurgler i takt med deg.

Terri Schiavo er i ferd med å dø av mangel på næring fordi en stymper av en "ektemann" ser muligheten til å slå to fluer i en smekk: bli kvitt en kone som ikke lenger fungerer, samt inkassere en bunke dollar.

Men dette vekker kanskje ingen menneskelige instinkter hos deg, du får heller sterke moralske anfektelser over at noen ønsker å denge dagslyset ut av denne grisen. Jeg er i stand til å tenke meg hvordan Terri Schiavos foreldre har det, og hva de måtte føle for denne svigersønnen fra Helvete. I deres sted ville jeg sannelig ha slått denne grisen kvekk ihjel. Du skjønner, jeg står alltid og ufravikelig på de svakes side, og taler alltid saken for de som ikke kan, eller av andre grunner ikke slipper til.

Men dette vet du vel allerede, ditt fjols!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drep tusenvis av friske soldater, friske barn, friske foreldre i Irak, men la hjernedøde Teri leve!! Jada, Bush.... Huff, for et system...

Jeg synes ikke den sammenlikningen dugde til noe. Hvis du ønsker å slå politisk mynt på Terri Schiavos skjebne, så er du like pill råtten som det systemet du kritiserer.

Sleng deg i veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinteren

Jeg synes ikke den sammenlikningen dugde til noe. Hvis du ønsker å slå politisk mynt på Terri Schiavos skjebne, så er du like pill råtten som det systemet du kritiserer.

Sleng deg i veggen!

Ehm...javel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm...javel...

Ja, synes du det passet å sette "friske soldaters liv" opp mot en forsvarsløs og syk Terri Schiavo, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Det var jo en fin overskrift. Kan jo ikke ta deg seriøst?

Jeg synes også at dette er "feil" - har de først sondematet kroppen i 15 år, kunne de like gjerne ha fortsatt.

Synd for henne at ikke anorexiaen/hjerteinnfarktet kunne gi henne en mindre pinefull død, for mange år siden.

Hun har ingen målbar hjerneaktivitet, men det unnskylder ikke seigpining satt i system, nei.

Nå er nok løpet desverre kjørt for denne dama.

Jeb er vel like håpløs som George.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...