nyca Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Prøver igjen... Skulle sende en mms mld til min kjære for et par dager siden. Skrev tekst og la inn bilde. Skalerer bilde kom opp. Og plutselig forsvant alt på telefonen. Skrudde den av, og på igjen. Og nå har jeg fått en liten brun/gul boks med et ? midt i der hvor logoen til vanlig ligger. Hva har skjedd? Hva kan jeg gjøre for å fjerne denne boksen? På forhånd takk for all hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperMora! Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! En venn av meg har hatt samme problemet.. Det gikk ikke ann å motta mms, eller sende! Men hun har ikke opplevd å få en brun boks i midten av logoen.. men jeg foreslår at du drar til en mobilbuttik, de kan sikkert hjelpe deg. Eller gi deg en ny mobil! Mvh SuperMora! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.