Gjest får ikke sove pga hoste Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Noen som har gode råd mot hoste? Jeg røyker ikke og har nylig hatt influensa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du ikke har slim, er noskapin tabletter det beste uten resept, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hvis du ikke har slim, er noskapin tabletter det beste uten resept, synes jeg. Om du ikke har andre plager med hoste så bør du ikke dempe den mer enn nødvendig, det som skal hostes opp, bør hostes opp:-) blir det for plagsomt så ta en eller to ekstra puter til hjelp.. det hjelper å ligge med hodet høyt:-) usj, misunner deg ikke, men kan trøste deg med at det går over snart! (har selv vært igjennom den):-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei, Nå fikk jeg innlegget til sheba til meg. Jeg er helt enig med henne forøvrig. Det som må hostes opp av "gørr", må nok hostes opp, men den dagen det bare er tørrhoste, DA er noskapin tabletter toppers. Håper du har kommet deg litt! Men jeg må innrømme at nattesøvn også er viktig etterhvert, og av og til kan det være greit med slimløsende og hostedempende hostesaft eller liknende til natten. Og ellers bruke dagen til å få opp slim og gørr. Men det er nå meg, når jeg blir utslitt av for lite søvn, og hosten nærmest fremkaller mer hoste, osv..... Gjelder å finne en balanse:) VH bugge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.