Gå til innhold

Stillingsannonser

Anbefalte innlegg

Gjest på jobbintervju
Skrevet

Jeg er innkalt på intervju på en jobb. Jeg ønsker jo å stille så godt forberedt som mulig, men nå ser det ut til at jeg har grubla så mye at stillingsannonsen er borte vekk. Jeg har hatt arket med den med meg både hit og dit, og nå er dette sporløst forsvunnet.

Det hadde vært veldig greit å ha den annonsen også den dagen intervjuet skal være, er det noen som vet om Aetat har noen form for akrivsystem av gamle stillingsannonser?

Fortsetter under...

Skrevet

Kan du ikke søke på nettet da?

Alternativt ta kontakt med Aetat?

En annen mulighet er jo at stillingsannonsen ligger på bedriftens hjemmeside..

Gjest på jobbintervju
Skrevet

Kan du ikke søke på nettet da?

Alternativt ta kontakt med Aetat?

En annen mulighet er jo at stillingsannonsen ligger på bedriftens hjemmeside..

Har søkt på nettet, stillingen er i en kommune og de har den ikke der.

Aetat var visstnok nede for telling....

Skrevet

Hvis stillingsannonsen sto på trykk i en avis eller tidsskrift, så har de garantert et arkiv der.

Skrevet

Aetat er nede for telling hver natt mellom kl 23 og 07.

Annonsen ligger nok fortsatt på aetat sine sider i morgen, forutsatt at ikke søknadsfristen er gått ut.

Gjest på jobbintervju
Skrevet

Aetat er nede for telling hver natt mellom kl 23 og 07.

Annonsen ligger nok fortsatt på aetat sine sider i morgen, forutsatt at ikke søknadsfristen er gått ut.

Jeg vet at aetat har stengt mellom 23 og 7, og søknadsfristen er selvfølgelig ute siden jeg er kalt inn på jobbintervju.

Det er bare det at jeg holder på med forberedelser til dette intervjuet, biter negler og er nervøs som fy, og har mistet kontrollen på stillingsannonsen.

Men nå er aetat oppe og går igjen etter visstnok å ha vært "på ekstra-service" i hele går, så da får jeg søke og se om det finnes arkivert gamle annonser.

Annonse

Gjest på jobbintervju
Skrevet

Hvis stillingsannonsen sto på trykk i en avis eller tidsskrift, så har de garantert et arkiv der.

Fant den hos aetat, men den var sikkert i aviser også, men der er det ikke enkelt å få tak i noe nå når det er påske...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...