Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Har mistet tlf igjen og treng desperat og ringe.

Er koplet til skype, har betalt inn ti euro for å kunne ringe til folk på vanlig tlf, men får det ikke til å virke. Får opp følgende mld. acess violation at adress...... read of adresss....

noen som kan hjelpe meg og det fort

Fortsetter under...

Skrevet

Husker du å sette + 47 foran? det må du gjøre selv om du ringer til Norge

Gjest dina2
Skrevet

Husker du å sette + 47 foran? det må du gjøre selv om du ringer til Norge

men får opp mld bare jeg trykker et tall, skjønner ikke hva jeg gjør feil

Skrevet

hvis du sender meg en mail på [email protected] med skypenavnet ditt, så kan jeg forsøke å ringe deg, for da får jeg se om du er påkoblet iallefall...

- jeg skal ikke røpe noe, hvis du ikke gjør det (jeg har mitt eget navn som brukernavn og vil ikke legge det ut her)

Skrevet

men får opp mld bare jeg trykker et tall, skjønner ikke hva jeg gjør feil

se innlegget over, jeg svarte under meg selv...

Gjest dina2
Skrevet

se innlegget over, jeg svarte under meg selv...

takk for hjelsomheta, men fikk det til å funke, måtte laste ned noe mer for å ringe telefon, tidligere har jeg bare ringt datamaskiner. Og jippi kompisen min hadde funnet tlf i taxi:)

Annonse

Skrevet

takk for hjelsomheta, men fikk det til å funke, måtte laste ned noe mer for å ringe telefon, tidligere har jeg bare ringt datamaskiner. Og jippi kompisen min hadde funnet tlf i taxi:)

så bra du fikk det til!

Gjest dina2
Skrevet

så bra du fikk det til!

jepp og nå er alt bare velstand, se ny tråd fra meg:)

Forøvrig er doktor online en venn i nøden, den plassen man går når alt ser svart ut. Og tusen takk for at du brydde deg, alt så kritisk ut her ei stund, men nå er livet bra igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...