Gjest dina2 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Før i gamle dager var det plassert ut masse telefon bokser, nå vet jeg ikke om en eneste en i mitt nærmiljø. Føler meg ganske fortvilt her jeg sitter og ikke kan kontakte omverden. har liksom ikke lyst å gå å ringe på hos naboer nå på en søndag og fotelle at jeg har mistet tlf og skulle abselutt ha ringt litt nå, broderen osv. stakkars meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alive&kicking Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du kan kanskje logge deg på gulesider.no og sende tekstmeldinger gratis derfra??? Du kan riktignok ikke ringe men....du kan jo sende sms. Har aldri prøvd det selv men vet andre gjør det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dina2 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Du kan kanskje logge deg på gulesider.no og sende tekstmeldinger gratis derfra??? Du kan riktignok ikke ringe men....du kan jo sende sms. Har aldri prøvd det selv men vet andre gjør det. ja, det pleier jeg jo å gjøre, rart jeg ikke tenkte på det, da krisen var her:) Takk for tipset, heldigvis har alt ordnet seg nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg så en telefonkiosk for ei tid siden. Det var et rart, litt vemodig syn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.