Gå til innhold

Ukristelig og umoralsk

Gjest syk og svak og dårlig

Anbefalte innlegg

Gjest syk og svak og dårlig

Etter en påske med sykdom følte jeg sterkt behov for å lufte sengetøyet vårt i dag. Føler meg litt syndig og frekk, håper naboene ikke oppdager det.

Synes dere jeg er ukristelig og hensynsløs?

Jeg har også lyst til å støvsuge - men jeg har sentralstøvsuger så naboene vil høre hva jeg holder på med. Kan jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er ukristelig og umoralsk, har jeg gjort mye galt i dag.

Jeg har støvsuget - med sentralstøvsuger, og vasket gulv. Har ryddet litt i garasjen og feid utenfor døra.

Jeg tenkte ikke over at det kunne være galt... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du dette alvorlig??

Gi nå faen i hva eventuelle overkristelige naboer vil synes. Luft sengetøyet om du vil.

Jeg er forøvrig akkurat ferdig med å støvsuge huset, etter å ha tilbrakt mesteparten av dagen på terrassen.

Ikveld skal vi tapetsere. Hva naboene syns om det gir jeg blaffen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest feminatur

Er du kristen og fundamentalistisk har sannsynligvis du et problem - med din samvittighet.

Er du ikke kristen kan du vel styre på som du vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er no eit slikt kristeliøst menneske som ikkej er for å jobbe så syndig mykje på heilagdagane, men det ville no ikkje ramle meg inn å ta anstøt av at folk lufta sengetøyet sitt! Eg har faktisk støvsugd sjølv i dag, eg, for ungane mine bryr seg ikkje om kva for dag det er når dei rotar. Så sånn er no det.

Eg irriterer meg meir over den naboen som heldt på med saging og sliping på skjærtorsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lufte dyna kan da ikke skade noe om du gjør, heller ikke om du støvsuger - så sant den ikke bråker som en tåkelur, men da plager den vel naboen uansett når du måtte gjøre det.

Bor du i blokk eller leilighet eller, siden du spør. For har du eget hus, kan da neppe naboer være så innpåslitne at de bryr seg oppi sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg maler i dag, jeg, og det er nok godt synlig for naboene mine....og det blåser jeg langt i.

Jeg har til og med spilt to yndlingssanger på full guffe med full bass i dag også. Hevnen er søt.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maler i dag, jeg, og det er nok godt synlig for naboene mine....og det blåser jeg langt i.

Jeg har til og med spilt to yndlingssanger på full guffe med full bass i dag også. Hevnen er søt.

c",)

Å de har dundrende hodepine etter gårsdagens fest kanskje?:-) Så nå er det din tur til å plage litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de har dundrende hodepine etter gårsdagens fest kanskje?:-) Så nå er det din tur til å plage litt tilbake.

De hadde nok ikke fest i går, men jeg har tidligere skrevet inn her om irriterende bassdunking fra oven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde nok ikke fest i går, men jeg har tidligere skrevet inn her om irriterende bassdunking fra oven.

Å sånn og forstå :-) Ja, da blir det vel til at man ikke tar så mye hensyn tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...