Gå til innhold

Hun døde i natt

Anbefalte innlegg

Gjest meningsløst
Skrevet

Min elskede pusekatt døde i natt etter å ha vært i slosskamp med naboen.

Kondolanser mottas

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Mr Kahn

9

• Luna21365380663

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kondolerer så mye. Håper hun ikke hadde for mye smerter før hun sovnet inn.

Gjest alive&kicking
Skrevet

NaboKATTEN håper jeg...??? Stakkars.....trist å miste kjæledyret sitt selv om jeg er møkklei alle katter som driter på terrassen min.....men det er vel humor det....

Gjest meningsløst
Skrevet

NaboKATTEN håper jeg...??? Stakkars.....trist å miste kjæledyret sitt selv om jeg er møkklei alle katter som driter på terrassen min.....men det er vel humor det....

Naboen har ikke katt. Han hater katter som du kanskje skjønner. Og jeg - jeg hater han.

Annonse

Skrevet

Kondolerer. Fy faen for en jævla drittsekk. Bestill et tonn grisemøkk og tøm det over taket på huset hans.

Skrevet

Kondolerer! så trist. ekstra trist når det er mennesker som ikke er snille med dyr.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Naboen har ikke katt. Han hater katter som du kanskje skjønner. Og jeg - jeg hater han.

Anmeld fyren. Det er ikke lov til å løpe rundt og sloss med katter.

Jeg er en annen
Skrevet

Synd det ikke var naboen som døde. Anmeld det verdiløse møkkamennesket.

Gjest 4katter
Skrevet

usj, det var leit:-( har selv 4 katter å jeg er så glad i de, må være helt forferdelig å miste en pus:-(

Du MÅ annmelde naboen, sånt er jo ulovelig.

Stakkar pus og stakkar deg :-(

Annonse

Skrevet

Huff! Kondolerer.

Jeg har grått mine modige tårer over tre elskede pusekatter, det er like fælt hver gang et kjæledyr dør. Jeg tenker ofte på dem ennå, flere år etter at de døde.

*trøsteklem*

Hvordan utartet slåsskampen seg?

Gjest *takars deg*
Skrevet

*takars deg* :o(

Vår første katt ble påkjørt av en som var ute å øvelseskjørte, katten vår sprang avgårde etter uhellet, gutten fikk tak i faren sin, som slo ihjel katten vår uten å undersøke noe nærmere.

Da ble jeg skikkelig såret og vondbråten !

Gjest alive&kicking
Skrevet

Uff. Trodde det var en trykkfeil jeg...at mennesker kan være slik mot dyr er jo helt forkastelig. Beklager og er skikkelig lei meg på dine vegne. Anmeld naboen din!

Skrevet

Uhm...jeg håper du spøker nå. Hvis ikke må du forklare nærmere, og kom gjerne med navn og adresse på den naboen...

"....................................."

gammel røy
Skrevet

Motta min dypeste medfølelse...

fra en katteelsker

Skrevet

Vær så snill og anmeld ham hvis du orker! Slikt er ulovlig og selv om katten din ikke kommer tilbake, har han godt av straff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...