Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Siden dette utviklet seg til å bli noe helt annet enn det som du kanskje hadde forventet deg, så vil jeg på vegne av meg selv beklage at denne tråden ble preget av krangel. Noen kondolanse kan jeg ikke overbringe, da det ikke dreier seg om en person, men jeg kan strekke meg til å si at det kan føles som en tragedie å miste et kjæledyr. Der har de fleste av oss vært. Uansett, det var ikke hensikten å legge stein til byrden. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Mener du, helt alvorlig, at det er ok å svare på den måten til noen som skriver et slikt innlegg? "...................................." Les hva du selv skriver. Nå lar vi denne tråden i fred - okay? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Les hva du selv skriver. Nå lar vi denne tråden i fred - okay? Javisst leser jeg hva jeg skriver - og du svarer ikke på spørsmåket. "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Kahn er ikke interessert i å se noen andre løsninger enn sine egne. I tillgg sitter han på traktoren sin og koser seg med å provosere, mens han flyr i flint når noen provoserer ham :-) "......................................." *lol* 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Kondolerer. Mine dypeste medfølelser i sorgen og savnet. Har katt selv så jeg kan jo tenke meg. Sender godklem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.