Tvillingmamma Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg byttet til hans etternavn. Våre barn har også fått hans, eller nå vårt Så vi heter det samme alle sammen. Enkelt og greit. 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg tok hans navn, fordi jeg ikke har noen tilknytning til mitt gamle, og fordi jeg synes hans var finere. Dessuten er det litt tradisjonelt, og jeg liker slikt. Men je gbeholdt initialene mine, da.. ) Men fy søren for noe prakk å skifte! Det gjør jeg nok ikke igjen, for å si det slik! Masse tull med banker, og andre kort, og underskrifter og ditt og datt. Måtte gå rundt med et bevis på at jeg hadde skiftet navn i flere mnd etterpå! 0 Siter
Luna21365380663 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 hvis faren ikke har foreldreansvar og det har ikke faren til de to eldste mine. Men har dere flere barn, og har han foreldreansvar for disse? Skjønte ikke helt, jeg.. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Er du gift med en utlending amber? Jepp. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg beholdt mitt, barn har farens etternavn og mitt som mellomnavn. Det var ingen diskusjon om dette, det føltes bare riktig å gjøre det slik. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Men har dere flere barn, og har han foreldreansvar for disse? Skjønte ikke helt, jeg.. Jeg har to med ham og han har ikke foreldreansvar fordi han fraskrev seg det ved skillsmissen. Og besøksretten skrev han fra seg. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 *fryktelig nysgjerrig* *holder cecily på pinebenken litt til* 0 Siter
Gemini Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Første gang jeg giftet meg, tok jeg konas etternavn. Andre gang jeg giftet meg, tok kona mitt etternavn - etter ønske fra henne. Byttet du tilbake til ditt etternavn (det du fikk som barn) når du skilte deg? Eller heter du, din kone og din eks nå det samme til etternavn? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Vi tok begge mitt navn som mellomnavn og hans som etternavn - da heter vi det samme som barnet vårt .) Synes du disse fjollene har noen rett til å vite det? 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Synes du disse fjollene har noen rett til å vite det? ...er det damer generelt, eller dol-damer spesielt, du mener er fjoller.....? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 ...er det damer generelt, eller dol-damer spesielt, du mener er fjoller.....? Tja, du er en av dem, hvis det er det du fisker etter. Enhver, meg selv inkludert, må jo være et fjols som gidder å diskutere all mulig drit med totalt ukjente mennesker på en skjerm. Du er i "godt" selskap. 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Tja, du er en av dem, hvis det er det du fisker etter. Enhver, meg selv inkludert, må jo være et fjols som gidder å diskutere all mulig drit med totalt ukjente mennesker på en skjerm. Du er i "godt" selskap. ...jeg har gitt opp å diskutere her inne, nå sitter jeg mest å pisspreiker...! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 ...jeg har gitt opp å diskutere her inne, nå sitter jeg mest å pisspreiker...! Gjør vi ikke alle det da? =^D 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Byttet du tilbake til ditt etternavn (det du fikk som barn) når du skilte deg? Eller heter du, din kone og din eks nå det samme til etternavn? Tok tilbake mitt gamle etternavn når jeg skilte meg. I og med at min eks familie har et relativt spesielt etternavn, tror jeg ikke det hadde blitt veldig populært om jeg hadde behodt det ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Synes du disse fjollene har noen rett til å vite det? Nei - de får jo bare vite at vi nå heter Flisa Fuga Flishaugen, Flisgubben Fuga FLishaugen og Plutten Fuga Flishaugen. *kaster med nakken* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg likte ikke pikenavnet mitt så jeg bytta. Og så skulle barn og voksne ha samme navn syntes jeg. Så skilte vi oss, jeg likte fremdeles ikke pikenavnet, og ville i allefall ikke ha dustens etternavn mere, så jeg fant et gammelt navn fra slekta og tok det. Nå har barna mitt nye etternavn som mellomnavn. Om jeg gifter meg igjen så bytter jeg ikke etternavn. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Nei - de får jo bare vite at vi nå heter Flisa Fuga Flishaugen, Flisgubben Fuga FLishaugen og Plutten Fuga Flishaugen. *kaster med nakken* Jah, man er raus med info'n her til gards... *surmuler på traktor'n* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Beholdt både mellom- og etternavnet mitt da jeg gifta meg. Gir da ikke fra meg det jeg har hett hele livet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.