Gå til innhold

Klokken

Anbefalte innlegg

Gjest feminatur
Skrevet

Gud, nå først husker jeg at vi skal stille klokken!

Jeg kom da vitterlig bare 10 minutter for sent til treningen...? Merkelig!

Hvordan kan det ha seg?

Treningen startet 10.30. Jeg hadde ikke stilt klokken og ankom lokalet 10.40. Deretter spinnet vi til 11.30. En time, etter planen.

Hvordan kan det ha seg?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis jeg forsto deg riktig - det var ikke en 75 min time, da?

Jeg kan overhodet ikke regne, og tror ikke det stemmer helt, men dette var den første forklaringen jeg kunne komme på.. :-)

Skrevet

Like irriterende hver gang med denne sommertiden.

Hvorfor i huleste kan det ikke være normaltid hele året.

Hvem gjøk, var det som fant på dette tullet med sommertid - noen som vet det?

Skrevet

Caplex:

"I mange land innfører man i en del av året sommertid, dvs. normaltiden settes fram én time for å utnytte de helsemessige og økonomiske fordeler man har av en forlenget arbeids- og fritidsperiode i den lyse del av døgnet.

Norge hadde sommertid i 1916, 1943-45, 1959-65, samt sommertid hele året 11/8 1940-2/11 1942. Sommertid ble gjeninnført i 1980."

Skrevet

Caplex:

"I mange land innfører man i en del av året sommertid, dvs. normaltiden settes fram én time for å utnytte de helsemessige og økonomiske fordeler man har av en forlenget arbeids- og fritidsperiode i den lyse del av døgnet.

Norge hadde sommertid i 1916, 1943-45, 1959-65, samt sommertid hele året 11/8 1940-2/11 1942. Sommertid ble gjeninnført i 1980."

"Sommertid ble gjeninnført i 1980."

Det kunne de ha spart seg for. Det er langt verre å sove når det er så lenge lyst om kveldene. Det blir galt for de som har små barn også. Ikke lett å få ungene i seng når det er lyst.

Det passer ikke inn i norsk levestandard.

Forbasket tull, men takk for info :-)

Gjest Grumpy
Skrevet

Benjamin Franklin

Annonse

Gjest nickless
Skrevet

Alle på treningsenteret hadde glemt å stille klokken BINGO :o)

Skrevet

Alle på treningsenteret hadde glemt å stille klokken BINGO :o)

Hehe. Fint sammentreff, da!

Gjest nickless
Skrevet

Hehe. Fint sammentreff, da!

Jeg stilte alle før jeg lå meg i natt, glemte selvfølgelig mobilen....skulle vekke samboen etter middagshvil, han skulle hente sønnen hos en venn.

Så jeg gikk og satte meg i godstolen i hagen,og hvilken klokke så jeg på....? Mobilen....som gikk feil....

Skrevet

visste heller ikke det før litt utpå dagen i dag. Har fire klokker (pc, dvd-spiller, mobil og klokkeradio/vekkerklokke). Pc og dvd stiller seg automatisk. Og jeg kikket bare på disse klokkene i første delen av dagen, så da stemte det jo. Men så kikket jeg på mobilen... og noe stemte ikke. Så fant jeg det ut :)

Skrevet

Du løper så fort at du går bakover i tiden.

Ny rekord, mor!

*heia*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...