Gå til innhold

Ser så GAMMEL ut

Gjest Evangelista

Anbefalte innlegg

Gjest Evangelista

Jeg ser så gammel ut i dette vårlyset. Rynker og det som verre er. Hvordan se vårfrisk ut raskt? Jeg er bare 36 jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest moinablue39

Huff ja, lyset er vel og bra, men rynkene kommer også godt frem når man er vinterblek i tillegg. Skulle gjerne hatt ett godt råd jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless

Jeg har fått masse små rynker rundt øynene, . De syns jeg bare er sjarmerende, men syns IKKE noe om de dype furene jeg har fått rundt munnen..!

Nickless-39 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjelper seg

Caviar Eye Gel! Helsekostprodukt. Har fått mye skryt av at jeg ser så bra ut etter at jeg begynte med den! Bruker den på rynkene rundt øynene og rundt munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gammel røy

Et par måneders intensiv pleie i form av øyekrem og fet fuktighetskrem (etter anbefaling fra hudterapeut) daglig rynkene mine blitt mindre synlig, iflg. min mann.

Sånn til daglig hjelper farget dagkrem og foundation.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg er 38 og ser yngre ut nå enn da jeg var 35. Dagkrem, øyenkrem og foundation er blitt et must. Litt sminke frisker opp ser du, og reduserer faktisk rynkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...