Gjest Evangelista Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg ser så gammel ut i dette vårlyset. Rynker og det som verre er. Hvordan se vårfrisk ut raskt? Jeg er bare 36 jo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moinablue39 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Huff ja, lyset er vel og bra, men rynkene kommer også godt frem når man er vinterblek i tillegg. Skulle gjerne hatt ett godt råd jeg også.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feminatur Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Litt farve i ansiktet hjelper. Hilsen ei som også trenger solskinn på kinn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har fått masse små rynker rundt øynene, . De syns jeg bare er sjarmerende, men syns IKKE noe om de dype furene jeg har fått rundt munnen..! Nickless-39 år 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelper seg Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Caviar Eye Gel! Helsekostprodukt. Har fått mye skryt av at jeg ser så bra ut etter at jeg begynte med den! Bruker den på rynkene rundt øynene og rundt munnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Rynker kan man vel ikke gjøre så mye med i en fart, men hva med litt solpudder på kinn og panne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gammel røy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Et par måneders intensiv pleie i form av øyekrem og fet fuktighetskrem (etter anbefaling fra hudterapeut) daglig rynkene mine blitt mindre synlig, iflg. min mann. Sånn til daglig hjelper farget dagkrem og foundation. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg er 38 og ser yngre ut nå enn da jeg var 35. Dagkrem, øyenkrem og foundation er blitt et must. Litt sminke frisker opp ser du, og reduserer faktisk rynkene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.