Craven Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Driver å laster ned filmer - og bruker fildelingsprogrammet TorrenTopia. Det er veldig enkelt å bruke, men det går treeegt. Bruker gjerne en dag eller tre på å få ned en film. Kjenner jo til DC++ og andre. Men er de reellt sett kjappere? Har prøvd meg på noen av de, men de er vanskelig å forstå hvordan man skal bruke. Noe som har erfaring? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hvorfor går det tregt? Det går jo aldri raskere enn gjennom flaskehalsen uansett hvilket program man bruker. Selv bruker jeg WinMX, men helst til musikk. Det går kjapt og tregt alt etter hvem jeg laster ned fra, hvor mange jeg laster ned fra, hvor mange opplastinger vedkommende tillater osv osv. Din egen ADSL-hastighet hjelper lite på slikt. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 TorrenTopia var virkelig imponerende...den eneste jeg får er http not found error. Kan ikke søke etter noe som helst. Nei, BearShare er mitt valg blant fildelingsprogrammer. "....................................." 0 Siter
petter smart Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har aldri brukt TorrenTopia. Bruker selv TorrentTornado og selv om jeg før hadde "folkelinja" på 704 kb/s ned så tok det sjelden mer enn maks et par timer før en film var ned. Har du åpnet de nødvendige portene i brannmur og router? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.