Gå til innhold

Arr og selvtillitt


Gjest Erik xxx

Anbefalte innlegg

Gjest Erik xxx

Jeg er en gutt som hadde problemer med kviser i flere år, og sitter nå igjen med en del arr. Dette får meg til å føle meg veldig stygg og lite tiltrekkende. Jeg har prøvd å fjerne arrene, men det er visst ikke mulig. Jeg føler at det ødelegger så mye for meg. Selvtillitt finnes ikke. Er det noen som kjenner seg igjen, som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for å begynne å leve igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes dekkende kremer, som både er i normal hudfarge, samt også som ikke flekker av.I og med du ikke kan gjøre noe kosmetisk med dette, må du prøve og gjøre noe med din egen holdning ang dette.Det går fint an og be om samtale med psykolog, hvois du sliter mye med selvfølelsen ang. arrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickless

Du burde oppsøke klinikker som bruker laser som behandlingsmåte. Det skal visstnok være utrolig effektivt,men kanskje det koster en del.

Søk på

www.google.com

og prøv med mange forskjellige søkeord, sånn som.....akne og arr,laser mot arr, arr etter kviser,laser mot hudproblemer osv.

Du kan søke nærmest i det uendelige. Når du har funnet noen klinikker sender du dem mail hvor du inngående forklarer problemet ditt.

Du blir garantert tatt på alvor, tror de fleste svarer kjapt. Vent til påsken er over så setter du i gang!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marlenexxx27

Menn med dårlig selvtillit er utiltrekkende.

Menn med arr... hvem bryr seg om det? Det kan jo faktisk være sexy, fordi det kan gi inntrykk av at du er en tøffing. Vær glad du ikke er dame, for arr på damer regnes ikke for sexy.

Du ser sikkert helt kurant ut. Problemet ligger INNI hodet ditt, ikke UTPÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...