nedtelling Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Trenger et par tips! Jeg holder på i hagen og rensker det som skal bort! Ihvertfall så prøver jeg! Jeg har noen busker som jeg har klippt helt ned.. Men får å fjerne den for godt, må jeg da grave å grave og grave til alle røtter er borte??? Eller kan jeg bruke noe som dreper røttene og som forh¨åpentligvis fjerner busken for godt??? Finnes det kanskje en nettside med hagetips som dere kan tipse meg om?? 0 Siter
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Rundup (sikkert ikke riktig skrevet) men det skal ta det meste - dvs. hvis det fremdeles er lov å selge. 0 Siter
nedtelling Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Skrevet 27. mars 2005 Rundup (sikkert ikke riktig skrevet) men det skal ta det meste - dvs. hvis det fremdeles er lov å selge. Hei Jeg har hørt om dette, men var ikke sikker på om det tok "store" vekster som busker.. Jeg skal ihvertfall prøve dette, om det er mulig å få kjøpt! Takk for svar! 0 Siter
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hei Jeg har hørt om dette, men var ikke sikker på om det tok "store" vekster som busker.. Jeg skal ihvertfall prøve dette, om det er mulig å få kjøpt! Takk for svar! Det tar busker jo :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Rundup (sikkert ikke riktig skrevet) men det skal ta det meste - dvs. hvis det fremdeles er lov å selge. Det er lov til å selge, men det du får kjøpt hos f.eks blomsterhandler er veldig uttynnet. Snakk med en gårdbruker, han har sterkere saker;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Hei Jeg har hørt om dette, men var ikke sikker på om det tok "store" vekster som busker.. Jeg skal ihvertfall prøve dette, om det er mulig å få kjøpt! Takk for svar! Det er lov til å selge, men det du får kjøpt hos f.eks blomsterhandler er veldig uttynnet. Snakk med en gårdbruker, han har sterkere saker;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Det tar busker jo :-) Men tar det røtter? (Det skrives forreste Roundup.) Jeg har brukt det på vekster _over_ jorda (som da kommer igjen året etter), men har ingen erfaring med store røtter. Jeg ville tro at det må spas litt, men ingenting er jo bedre enn å slippe ... 0 Siter
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Men tar det røtter? (Det skrives forreste Roundup.) Jeg har brukt det på vekster _over_ jorda (som da kommer igjen året etter), men har ingen erfaring med store røtter. Jeg ville tro at det må spas litt, men ingenting er jo bedre enn å slippe ... Borr et hull eller to og sprøyt inn - det råtner. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 Borr et hull eller to og sprøyt inn - det råtner. OK. God íde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.