ßertine Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det flere som føler det slik. Greit nok, vi har hatt det knall, men så mye slit og mas igrunn. Hamstre på butikken - alt for mye, trenger ikke halvparten engang, men glemmer selvsagt det man skal ha. Æsj, nei, takke meg til den vanlige hverdagen. Flere som er glad for at påsken snart er slutt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har hatt noen fine dager siden palmelørdag sammen med hele familien min. Litt pes med 10 stk samla natt og dag, men mest kos. Har vært hjemme igjen siden i går, og med enda en hviledag i vente koser jeg meg bare (i kveld blir det rødvin - igjen). Men jeg jeg ingenting imot at hverdagen kommer snart heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nei, deilig at sambo har ferie og kan holde meg med selskap om natta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg. Liker best hverdager jeg. Hele byen blir stille og det er dødskjedelig for det meste. SÅ ukedager med vanlig rytme er å foretrekke ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har hatt noen fine dager siden palmelørdag sammen med hele familien min. Litt pes med 10 stk samla natt og dag, men mest kos. Har vært hjemme igjen siden i går, og med enda en hviledag i vente koser jeg meg bare (i kveld blir det rødvin - igjen). Men jeg jeg ingenting imot at hverdagen kommer snart heller. Uff, nei nok er nok på en måte. Det er koselig, ikke misforstå, men fader rullan for et pes og drass. Jeg er så lei av å gå at fytti helvete. Ikke at det er langt til selve "hytta" men det virker som om ALT skal gjøres på en gang og på få dager. Og jeg føyer meg og blir med, hva annet skal man gjøre. Er det bare meg, eller har andre det sånn også. Ikke noe vin her, for når jeg skulle kjøpe det på lørdag (og slappe litt av) så var jo polet stengt den dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg. Liker best hverdager jeg. Hele byen blir stille og det er dødskjedelig for det meste. SÅ ukedager med vanlig rytme er å foretrekke ) "SÅ ukedager med vanlig rytme er å foretrekke )" Helt klart. Man gleder seg på forhånd, og tror at i år skal det bare slappes av, men sånn blir det ikke. Samme peset hver eneste gang, men så er det det at man trenger å komme ut og vekk litt også. Så på en måte er det jo en fordel - det er superdeilig å komme hjem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hverdag er best i lengden Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jaaaaaaaaaaaaa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest someone out there,, Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Uff, nei nok er nok på en måte. Det er koselig, ikke misforstå, men fader rullan for et pes og drass. Jeg er så lei av å gå at fytti helvete. Ikke at det er langt til selve "hytta" men det virker som om ALT skal gjøres på en gang og på få dager. Og jeg føyer meg og blir med, hva annet skal man gjøre. Er det bare meg, eller har andre det sånn også. Ikke noe vin her, for når jeg skulle kjøpe det på lørdag (og slappe litt av) så var jo polet stengt den dagen. nei, gleder meg nok ikke til hverdagen.hele påsken,i hvertfall nå de siste dagene,har jeg bare gruet meg til hverdagen og alt det stresset som venter meg har bare dårlig samvittighet for at jeg har slappet av så mye som jeg har. men jeg er likevel takknemlig for den ferien vi får!! liker ikke hevrdagen jeg, men dere som gjør det har nok er mer interessant hverdag dere da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "SÅ ukedager med vanlig rytme er å foretrekke )" Helt klart. Man gleder seg på forhånd, og tror at i år skal det bare slappes av, men sånn blir det ikke. Samme peset hver eneste gang, men så er det det at man trenger å komme ut og vekk litt også. Så på en måte er det jo en fordel - det er superdeilig å komme hjem :-) Jeg og pcen har vært hjemme hele påsken ) Og nå venter jeg på at minstemann skal komme hjem på tirsdag og at butikkene skal åpne igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velouria Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg er veldig glad i både ferie og hverdag jeg, men akkurat denne påsken kunne godt vart myyye lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 nei, gleder meg nok ikke til hverdagen.hele påsken,i hvertfall nå de siste dagene,har jeg bare gruet meg til hverdagen og alt det stresset som venter meg har bare dårlig samvittighet for at jeg har slappet av så mye som jeg har. men jeg er likevel takknemlig for den ferien vi får!! liker ikke hevrdagen jeg, men dere som gjør det har nok er mer interessant hverdag dere da. Vi har nok ikke så interessant hverdag, det er bare det at påsken og andre helligdager er utrolig kjedelige. Dessuten så begynner søpla mi å lukte noe helt jævli. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg og pusen min (svart hannkatt) har vært alene hjemme i påsken,og jeg har strikket en nydelig genser med lusemønster + ditto lue til min sønn på 10. Hver dag,sto opp kl 6.30, stelte meg på badet, drakk morgenkaffe og fant frem strikketøyet og lyttet til 9-timen. Har hatt utrolig deilige dager, men katten har vært helt vanvittig brelete ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg og pusen min (svart hannkatt) har vært alene hjemme i påsken,og jeg har strikket en nydelig genser med lusemønster + ditto lue til min sønn på 10. Hver dag,sto opp kl 6.30, stelte meg på badet, drakk morgenkaffe og fant frem strikketøyet og lyttet til 9-timen. Har hatt utrolig deilige dager, men katten har vært helt vanvittig brelete ) "Har hatt utrolig deilige dager, men katten har vært helt vanvittig brelete )" Brelete katt, hva er det for noe ?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Har hatt utrolig deilige dager, men katten har vært helt vanvittig brelete )" Brelete katt, hva er det for noe ?:-) Har du ikke sett brelett-reklamen? c") 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 "Har hatt utrolig deilige dager, men katten har vært helt vanvittig brelete )" Brelete katt, hva er det for noe ?:-) Han har fotfulgt meg..Hver gang jeg skulle på toalettet fulgte han etter, når jeg strikket skulle han ligge opp i fjeset mitt.. Når jeg skulle sove lå han ved siden av meg og mjauet..fordi han ville bli klødd under haka. Katten er skjønn, det er vår feil at han har blitt sånn, vi koser altfor mye med han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gresset er grønnere Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det beste med hverdagene er ferien. Og omvendt. Variasjon er stikkordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Han har fotfulgt meg..Hver gang jeg skulle på toalettet fulgte han etter, når jeg strikket skulle han ligge opp i fjeset mitt.. Når jeg skulle sove lå han ved siden av meg og mjauet..fordi han ville bli klødd under haka. Katten er skjønn, det er vår feil at han har blitt sånn, vi koser altfor mye med han. Kattepuser er skjønne. Skulle ønske at jeg kunne hatt en, men det kan jeg ikke. Hadde alltid det når jeg var liten og bodde hjemme, men det lar seg ikke gjøre nå, av forskjellige grunner. Så kos deg du, med at kattepusen din er kosete og vil ha oppmerksomhet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ßertine Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Det beste med hverdagene er ferien. Og omvendt. Variasjon er stikkordet. Joda, men det er noe som er galt, når man er så sliten at man omtrent kaster opp i 2200 tiden - og DET skal være ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Joda, men det er noe som er galt, når man er så sliten at man omtrent kaster opp i 2200 tiden - og DET skal være ferie. Det er vel igrunn bare din egen feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickless Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Kattepuser er skjønne. Skulle ønske at jeg kunne hatt en, men det kan jeg ikke. Hadde alltid det når jeg var liten og bodde hjemme, men det lar seg ikke gjøre nå, av forskjellige grunner. Så kos deg du, med at kattepusen din er kosete og vil ha oppmerksomhet :-) Det gjør jeg, vet du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.