Waterboy83 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har fått tråløst internett og ha kjøpt en slik usb-sak til internett. Men åssen får jeg denne til å virke. Har installert programmvaren, men når jeg går inn på internett ber han bare om å logge seg på frisurfen som jge brukte før... Jeg har Kontakt med nettveket og alt! Hva må jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sette opp routeren riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waterboy83 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Sette opp routeren riktig? Er ikke den satt opp riktig da...? Jeg har en bærbar pc som funker fint på dette nettverket...? Må jeg inn på den siden til routeren i explorer på den nye pcen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis du har kontakt med nettverket, så høres det ut som om du må bytte tilkobling i internet explorer. Hvis du slutter å bruke den tullebrowseren og går over til noe bedre, slipper du mange slike problemer. "......................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Verktøy - alternativer for internett - tilkobling - sett opp. Evt slett den som ligger der sånn at det blir tomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.